سلام خانم دکتر عزیز.
ببخشید من ۲۶ روز پیش عمل هیستروسکوپی و لاپاراسکوپی رحم برای برداشت سپتوم انجام دادم،ولی همچنان یه روز در میون لکه بینی قهوه ای دارم سوالم اینه با این وجود میتونم نزدیکی داشته باشم یا نه؟ موردی داره؟
پرسش (1401/09/10):
نزدیکی بعد از عمل موردی نداره؟
587
66
1401/09/10
سوال کننده
0
1401/09/10
سوال کننده
اومایی های عزیز بین شما هم اگه کسی این عملو انجام داده میشه بگین بعد چندوقت میشه نزدیکی داشت
0
1401/09/10
شادی جان
به نام خدا من هفت روز لاپاروسکوپی و هیسترو شدم امروز اقدام کردم🤣
0
1401/09/10
شادی جان
دکترم گفت از همون روز اول آزادی دیگه من خودم از بخیه ها میترسیدم ولی گفتم بذار این ماه هم الکی نپره امروز شروع کردیم😉🤪
1
1401/09/10
Mary S
به من دکترم بعد 14 روز از عملم اجازه نزدیکی داده بود
1
1401/09/10
سوال کننده
😂😂😂😂😂
0
1401/09/10
سوال کننده
ببخشید شما همینجور لکه بینی داشتین ؟ من بخاطر لکه بینی میترسم .
به نظرتون اشکال داره ؟
به نظرتون اشکال داره ؟
0
1401/09/10
شادی جان
منم تا روز ششم داشتم زیادم بود یهو قطع شد
0
1401/09/10
شادی جان
البته شاید من چون اندمتریوز و اینا نداشتم فقط یه پولیپ بوده بهم اجازه داد
0
1401/09/10
سوال کننده
برا من چرا قطع نمییشه😟😟😟
0
1401/09/10
شادی جان
گفتن تا سه هفته طبیعیه دکتر من
0
1401/09/10
شادی جان
من امروز بخیه هامو کشیدم ولی درد دارم طرف چپم وقتی حرکت میکنم یا سرفه خنده عطسه، نمیدونم چرا
0
1401/09/10
سوال کننده
خسته شدم اینقد پد گذاشتم . الان تقریبا یه ماه شده
0
1401/09/10
شادی جان
منم خیلی اذیت شدم این ششروز
0
1401/09/10
سوال کننده
طبیعیه منم بودم ولی تا فردا شب خوب میشه
0
1401/09/10
شادی جان
قبل کشیدن بخیه ها هم اینجوری بودم
0
1401/09/10
شادی جان
دردش رو مخه
0
1401/09/10
سوال کننده
همش مبترسم میگم نکنه بد عمل کرده . اینجا هم تایپیک میزارم اونایی ک سپتوم عمل کردن .کسی جواب نمیده که ببینم اونا چندروز لکه بینی داشتن
0
1401/09/10
سوال کننده
اره کنار ناف اذیت میکنه
0
1401/09/10
شادی جان
من سوراخ گوشه چپ اذیت میکنه نه ناف
0
1401/09/10
سوال کننده
چندتا بخیه خورد
0
1401/09/10
شادی جان
نه نگران نباش دکتر من گفت تا سه هفته بعد لاپاراسکوپی طبیعیه خونریزی داشته باشی
0
1401/09/10
شادی جان
نافم سه تا میشه
0
1401/09/10
سوال کننده
اخه الان یه هفته هم رد شده اخه
0
1401/09/10
شادی جان
ولی گوشه ها یکی
0
1401/09/10
سوال کننده
من یکی کلاا
0
1401/09/10
شادی جان
پس مدلاش فرق داره حتما
0
1401/09/10
شادی جان
یعنی گوشه ها بخیه نداره
0
1401/09/10
سوال کننده
نه ولی جای سوراخش اذیتم میکرد
0
1401/09/10
شادی جان
اخی میدونم سخته، الان کاری شخصیت خودت انجام میدی دیگه
0
1401/09/10
سوال کننده
اره عزیزم . فقط لکه بینی کلافم کرده . از اوتطرف یه ماهم رابطه ندارم با شوهرم . خیلی نگرانم
0
1401/09/10
سوال کننده
هرچی باشه مردن دیگه . فکرم هزار راه میره
0
1401/09/10
شادی جان
منم بیشتر نگران رابطه بودم میگفتم کاش این ماه هم نپره الکی
0
1401/09/10
شادی جان
نگران باش یه ماه که چیزی نیست نمیمرن بابا
0
1401/09/10
شادی جان
من بیشتر بفکر اقدام بودم برای بچه تا خود رابطه
0
1401/09/10
سوال کننده
الان خودش باید عمل کنه . قوز بالای قوز شد😂🤦♀️🤦♀️
0
1401/09/10
شادی جان
اشکال نداره عو ضش تا میتونید بعدش لذت ببرید😄
0
1401/09/10
سوال کننده
ایشالله خیره عزیزم .چندسالته
0
1401/09/10
شادی جان
36
0
1401/09/10
سوال کننده
اللهی این سری بارداری 😍 میگن بعد لاپاراسکوپی رحم خیلی امادست
0
1401/09/10
شادی جان
چی بگم هر بار با یه چیزی امیدوار شدم
1
1401/09/10
سوال کننده
خدابزرگه❤
0
1401/09/10
شادی جان
مرسی ایشالله برای شما هم اتفاق خوب بیفته
0
1401/09/10
شادی جان
مشکل همسرت چیه
1
1401/09/10
سوال کننده
قربونت برم . ممنون . اللهی امین
0
1401/09/10
سوال کننده
واریکوسل داره . شکل اسپرماش هم کاملاا غیرطبیعیه . دکتر میگه منجر به سقط میشه. ای وی اف هم نمیشه انجام داد .
تحرک کلاس a هم صفره .
تحرک کلاس a هم صفره .
0
1401/09/10
شادی جان
دکتر گفته با عمل خوب میشه؟
1
1401/09/10
سوال کننده
نه گفت خوب نمیشه اما ی کم شانستون بیشتر میشه 🥺
0
1401/09/10
سوال کننده
واریکوسل درجه یک داره یعنی خفیفه.اما نمیدونم چرا اینجوریه وضعیت اسپرماش😔😔
0
1401/09/10
شادی جان
امیدوارم بهتر بشه همه در حال تلاش کردنیم
1
1401/09/10
سوال کننده
خداکنه
0
1401/09/10
پزشک اوما
سلام عزیزجانم به روی قشنگتون
بله میتوانید نزدیکی داشته باشید و اگر لکه بینی بیشتر از 6 هفته تداوم داشت سونوگرافی انجام دهید 🌹
بله میتوانید نزدیکی داشته باشید و اگر لکه بینی بیشتر از 6 هفته تداوم داشت سونوگرافی انجام دهید 🌹
0
1401/09/10
سوال کننده
الان لکه بینی دارم . رابطه داشته باشم خطرناک نیس پس؟
0
1401/09/10
سوال کننده
سوال دیگه ای که داشتم این بود خانم دکتر.
من قرص مدروکسی پروژسترون و استرادیول رو تا ۲۵ شب قطع کردم طبق گفته دکتر. دکترم گفتن بعد روز چهارم خونریزی مجددا استرادیول رو مصرف کنم . ۱۰ شب اخرم مدروکسی پروژسترون. سوالم اینه که من اگه پریود شم چجوری متوجه این موضوع بشم ؟؟ منظورم این لکه بینی هایی که دارمه،چطور باید بدونم که جزو پریود حساب کنم یا خیر
من قرص مدروکسی پروژسترون و استرادیول رو تا ۲۵ شب قطع کردم طبق گفته دکتر. دکترم گفتن بعد روز چهارم خونریزی مجددا استرادیول رو مصرف کنم . ۱۰ شب اخرم مدروکسی پروژسترون. سوالم اینه که من اگه پریود شم چجوری متوجه این موضوع بشم ؟؟ منظورم این لکه بینی هایی که دارمه،چطور باید بدونم که جزو پریود حساب کنم یا خیر
0
1401/09/10
پزشک اوما
خیر جان دلم اگر خونریزی شدید ندارید مشکلی نیست، تا وقتی خونریزی واضح نداشته باشید پریود محسوب نمی گردد مهسا جانم 💗
1
1401/09/10
سوال کننده
ممنونم🙏💜
0
1401/09/11
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجان ❤️💜❤️
0
1401/09/11
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- فردا میخوام برم برای سرکلاژ.. کسی میدونه عمل سرکلاژ بیهوش میکنن یا بی حس؟هزینه عمل چقدر میشه ؟
- پریودی بعد جراحی سپتوم دیواره رحم تا چند روز لک بینی داریم
- سلام بچه ها نی نی منم دنیا اومد
- کارهای قبل سزارین
- کار نکردن شکم بعد از عمل سزارین
- عمل کردن سپتوم رحم
- سلام خانمهای عزیز ی سوال داشتم خدمتتون هر کی اطلاع داره ممنون میشم کمکم کنه
- عمل سزارین در بیمارستان مهراهواز
- سلام به همگی به کمکتون احتیاج دارم
- کیا بعد لاپاراسکوپی باردار شدن بیاید بگید.




