سلام خانم دکتر عزیز من این ماه دوره درمان وشروع کردم میخوام iui کنم، قرص کلومیفن از روز سه پریود هر هشت ساعت میخورم وقرصاووهیل روزی دو عدد، آنتی بیوتیک وآنتی هیستامینم میخورم به خاطر سرما خوردگی، از دیروز فقط احساس نفخ میکنم احساس میکنم شکمم قسمت معده ام بزرگ شده، انگار شکمم میخواد پاره بشه اونقدر نفخ کرده، الان نگرانم که نکنه به خاطر تحریک بیش از حد تخمک گذاری باشه؟ الان نفخ شکمم خطرناک نباشه یه وقت؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



358
1401/09/09


