سرکلاژ هم هستم و استراحت. ی مدته دستشویی میرم خودمو شستنی میبینم ببخشید لابیا های واژنم متورمه و یکم بیرون زده کلا مثل قبل اصلا نیست
علت این تورم چیه؟ کسی باردار اینطور بوده؟ خیلی نگرانم هرکی میدونه راهنمایی کنه.. برا بچه خطریه؟..
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



410
1401/09/08





