سلام دکتر جان خسته نباشید دخترم یکسال هفت ماه داره فقط از ی سینم شیر میخوره یکیشو کامل قطع کردم ، سوالم اینه چطور بهش شیر پاستوریزه بدم اصلا دوست نداره ولی از شیر پاکتی ها خوشش میاد میخوره اونا هم معلوم نیست . براش لیوان نی دار خریدم نمیخوره ب چه روشی بهش بدم؟ و سوال دیگم اینه مولتی ویتامین پدیا بست میخوره روزی ی سی سی درسته همین مقدار یا باید دو سیسی بدم ؟
ممنون
پرسش (1401/09/08):
قطع شیر و جایگزین کردن شیر پاستوریزه
320
7
1401/09/08
سوال کننده
0
1401/09/08
سوال کننده
شیر با کاکائو خوشش میاد پاکتی یا مثلا توت فرنگی
0
1401/09/08
سوال کننده
خودمم درس میکنم نمیخوره دکتر😶😅
0
1401/09/08
پزشک اوما
سلام مامان گل به روی ماهتون
زنده باشید 🌸
مولتی ویتامین پدیابست را همان روزی یک سی سی بدهید ، پودر کاکائو نستله را امتحان کنید. داخل شیر یک قاشق بستنی وانیلی میکس کنید، نی طعم دار بگیرید تا کم کم به خوردن شیر علاقه مند شود اگر نخورد سوپ شیر بپزید، شیر موز، اسموتی میوه با شیر، انواع میلک شیک را تهیه کنید 🌹
زنده باشید 🌸
مولتی ویتامین پدیابست را همان روزی یک سی سی بدهید ، پودر کاکائو نستله را امتحان کنید. داخل شیر یک قاشق بستنی وانیلی میکس کنید، نی طعم دار بگیرید تا کم کم به خوردن شیر علاقه مند شود اگر نخورد سوپ شیر بپزید، شیر موز، اسموتی میوه با شیر، انواع میلک شیک را تهیه کنید 🌹
0
1401/09/09
سوال کننده
ممنون
1
1401/09/09
پزشک اوما
خواهش میکنم جانم🌹
0
1401/09/09
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




