سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشید
این ماه دکتر من واسم لتروزول و سینال اف و اورامین E و اووبوست و فولیک اسید و آسپرین و متفورمین تجویز کردند از روز سوم تا ۵ شب شبی ۲ تا لتروزول خوردم بقیه هم روزی یک قرص روز یازده پریود هم گفتند که سینال اف رو تزریق کنم بعدش هر روز کیت بزنم هر روزی که مثبت شد اقدام داشته باشم حالا این عکس کیت های منه به نظرتون مثبت میشه یا همون اولی که مثبت بوده بعدش تخمک آزاد شده ؟؟؟
پرسش (1401/09/08):
تفسیر کیت تخمک گذاری
393
43
1401/09/08
سوال کننده
0
1401/09/08
سوال کننده

0
1401/09/08
سوال کننده

0
1401/09/08
سوال کننده
روز ۱۱ که کیت پررنگ هست آمپول رو تزریق کردم
0
1401/09/08
سوال کننده
بعدش کم رنگ شد
1
1401/09/08
Nazi ❤🥰)
سلام همون روز ۱۱ تخمک گذاریت بوده
0
1401/09/08
سوال کننده
سلام عزیزم واقعا؟ یعنی بخاطر آمپول نبوده؟
0
1401/09/08
سوال کننده
شب قبلش نزدیکی داشتم دیگه تا امروز نداشتم الان دیگه نزدیکی فایده داره؟
0
1401/09/08
MINA💕💕 🩷🩷
سلام منم این مارک گرفتم اصلا درست نیست به نظرم
1
1401/09/08
hana ۱۳۸۰
عزیزم وقتی داروی هرمونی استفاده میکنی متاسفانه کیت درس کار نمیکنه
0
1401/09/08
hana ۱۳۸۰
ولی اسپرم تا ۶ روز زنده
0
1401/09/08
hana ۱۳۸۰
اگ شب قبلش داشتی هم خوبه
0
1401/09/08
سوال کننده
خداکنه بگیره عزیزم نمیدونم دیگه چیکار کنم 😥
0
1401/09/08
پزشک اوما
سلام به روی خوشگلتون نازنینم
برقرار باشید ❤️
عزیزم کیت معمولا 24 تا. 36 ساعت قبل تخمک گذاری مثبت میشود البته که وقتی شما وقتی داروهای هورمونی استفاده میکنید باید مبنای کار خود را زمان تزریق آمپول و سونوگرافی بگذارید و کیت غالبا با خطا همراه است🌹
برقرار باشید ❤️
عزیزم کیت معمولا 24 تا. 36 ساعت قبل تخمک گذاری مثبت میشود البته که وقتی شما وقتی داروهای هورمونی استفاده میکنید باید مبنای کار خود را زمان تزریق آمپول و سونوگرافی بگذارید و کیت غالبا با خطا همراه است🌹
0
1401/09/09
سوال کننده
ممنونم عزیزم والا دکترم خودشون گفتند کیت انجام بدم من نمیدونستم بازم ممنون از راهنماییتون🙏
0
1401/09/09
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم بله روال کاری هر پزشک با دیگری متفاوت است اما اصولا به تجربه کیت در این موارد اعتبار دقیق ندارد 🌹🌹
0
1401/09/09
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
1
1401/09/09
سوال کننده
خیلی ممنون خانم دکتر گل❤❤😘😘
1
1401/09/09
سوال کننده
stk: |~|11|~|106_col
1
1401/09/09
پزشک اوما
زنده باشید عزیزکم ❤️🌹❤️🌹
1
1401/09/09
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
1
1401/09/09
سوال کننده
قربونتون برم خانم دکتر گل. عزیزم من امروز که روز ۱۴ دوره ام بود رفتم سونو انجام دادم بعدش دکتر واسم آمپول hcg تجویز کردند با توجه به این سونو به نظر شما امیدی هست این ماه باردار بشم؟
0
1401/09/09
سوال کننده

1
1401/09/10
پزشک اوما
الهی که زنده باشید عزیزجانم بله امید هست فولیکول اگرچه بزرگ است اما امکان آزادسازی آن هنوز وجود دارد اقدام داشته باشید❤️
1
1401/09/10
سوال کننده
چشم عزیزم خیلی ممنونم ازتون 😘❤
1
1401/09/10
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا گل من و خواهش میکنم 🌹🌹🌹
1
1401/09/10
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
1
1401/09/10
سوال کننده
stk: |~|11|~|110_col
1
1401/09/11
پزشک اوما
❤️❤️❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




