سلام خدمت خانما و پزشک اوما پسرمن چندروزه ۵ماهش تموم شده وارد ماه ۶شد ولی هنوز روپاهاش نمیتونه وایسته زیربغلش میگیریم این طبیعیه اکثرا از۳ماه انجاممیدن نهایتش۵ماه
ولی پسرم حتی ۵ثانیه هم انجام نمیده نگران شدم هرکی میادخونم میگه چرا بچه اینجوریه.
یکبار تو۳ماهگی پیش متخصص بردم گفت خبه و هنوز جاداره بهترمیشه اینا
پاهاش خیلی تکون میده پاهاش صاف میکنه بلندمیکنه بادستاش میگیره لگد میزنه وقتی بغلش کنی.کلا فعالیت پاهاش خبه
پرسش (1401/09/07):
وایستادن روپاها باکمک دست نوزاد۵ماهه
566
53
1401/09/07
سوال کننده
0
1401/09/07
. .
مگه بچه ۵ ماهه باید بتونه وایسته؟
1
1401/09/07
سوال کننده
عزیزم منظورم اینه زیر بغلش بگیری روزمین بزاریش یکم پاهاشو محکم بگیر وایسته
1
1401/09/07
سوال کننده
ن اینکه خودش وایسته
0
1401/09/07
سوال کننده
کلا پاهاشو خب صاف نگه نمیداره وقتی نگهش میدارم
0
1401/09/07
سوال کننده

0
1401/09/07
سوال کننده
پاهاشو خم میکنه میافته اینجوری نمیکنه اصلا بقیه دیدم کلا از۳ماه ب بعد انجاممیدن
0
1401/09/07
نفیسه اسدی
بقیه اشتباه میکنن
0
1401/09/07
نفیسه اسدی
اصلا در روند تکامل بچه که نباید وارد شد
0
1401/09/07
سوال کننده
میدونم چجوری بگم ب عبارتی بقول دکترها پاهاش نگرفته
نمیگم الان وایسته میگم چرا پاهاشو خب نگرفته
مثل گردن گرفتن اینا
نمیگم الان وایسته میگم چرا پاهاشو خب نگرفته
مثل گردن گرفتن اینا
0
1401/09/07
🧿مامانِ ماهلین🧿 **
دختر من ماشالله از وقتی ۳ماهش تموم شده وقتی زیر بغلشو میگیریم قشنگ وایمیسته،اوایل میلرزید اما با تکرار و تمرین درست شد
0
1401/09/07
سوال کننده
منم همینو میگم اکثرا از۳ماه انجام میدن
بچه من باتمرینم هیچی
بچه من باتمرینم هیچی
0
1401/09/07
سوال کننده
پاهاشو خب نگرفته بنظرم ولی خیلی ورجه وورجه دار کلا لگد میزنه همه کار میکنه
0
1401/09/07
🧿مامانِ ماهلین🧿 **
اشکالی نداره گلم هرموقع حوصله داشتی باهاش بازی کن و تمرین کن اوکی میشه
0
1401/09/07
سوال کننده
شاید ازوزنشه ولی وزنشم خیلی نیس
۷.۸۰۰
۷.۸۰۰
0
1401/09/07
سوال کننده
خداکنه
0
1401/09/07
🧿مامانِ ماهلین🧿 **
نه عزیزم وزنش که زیاد نیست
0
1401/09/07
سوال کننده
میگم وزنشم خبه.نمیدونم دیگ
0
1401/09/07
سوال کننده
بببینم دکتر اوما چی میگه
ممنون ازتون
ممنون ازتون
1
1401/09/07
🧿مامانِ ماهلین🧿 **
انشالله مشکلی نیست عزیزم نگران نباش
0
1401/09/07
سمانه ودنیز🌊👶🏻
من هنو امتحان نکردم😐بزار امتحان کنم میام بت میگم الان خابه
1
1401/09/07
fatem F
اکثر بچه ها از سه چهار ماهگی اینکارو میکنن اما بچه خواهرشوهر من تا یکسالگی هم اینکارو نکرد بردش متخصص ارتوپد مشکلی نداشت ولی دیر راه افتاد ولی حالا نگران نباش با یه متخصص صحبت کن
0
1401/09/07
Elli M
بچت تپله؟
0
1401/09/07
Elli M
معمولا باید واسته پسرمنم واستاداز3.4ماهگی ولی هنوز نمیخزه چون تپله بذا اگ یکی دوماه دیگه پاهاشو نگرفت بعدببر دکتر
0
1401/09/07
sami *
این کار رو نکن بهش فشار نیار هنوز زوده تا بخواد روی پا بمونه خیلی بچه ها حتی توو این سن چرخ نمیزنن سر و نگه نمیدارن وایستادن هنوز جا داره
اگه بهش فشار بیاری خدایی نکرده پاهاش پرانتزی میشه چون وزنش و ول میکنه روی پاهاش اذیت میشه
اگه بهش فشار بیاری خدایی نکرده پاهاش پرانتزی میشه چون وزنش و ول میکنه روی پاهاش اذیت میشه
1
1401/09/07
. .
متوجه شدم عزیزم، من هیچوقت امتحان نکردم ولی نگران نباش به وقتش خودش وایمیسته
1
1401/09/08
معصومه جلالی
اره اتفاقا خواهرزاده من از ۲ماهگی سفت با گرفتن زیربغلش وایمیسه
ولی بقیه پسرمنو مقایسه میکنن میگن چرا این وانمیسه
پسر منم فوری زانوهاش خم میشه و واینمیسه
ولی دخترم تا ۲ماهگی سفت شد ووایمیساد
ولی این نه
الان ۳ماه و۲۰روزه اس
ولی بقیه پسرمنو مقایسه میکنن میگن چرا این وانمیسه
پسر منم فوری زانوهاش خم میشه و واینمیسه
ولی دخترم تا ۲ماهگی سفت شد ووایمیساد
ولی این نه
الان ۳ماه و۲۰روزه اس
1
1401/09/08
Faezeh salehi
من با پسرم خیلی تمرین کردم از ۵۰روزگی به بعدش همی دستاشو گرفتم گفتم پاشو اونم زور میزد پاشه تقریبا دو ماهه که شد پاهاش سفت شد ولی زیاد نمیزاشتم رو پاش فشار نیاد الان سه ماه و ۱۳روزه هست شکرخدا وایمسته
الانم تمرین بشین بخواب میکنیم عضله های شکمش سفت بشه بتونه بشینه
یه چیزی عین دراز نشست
نظر و عقیده من بر اینه که باید با بچه تمرین کنی
توام دیر نکرده بچت باهاش تمیرین کن دو سه روزه پاهاش سفت سفت میشه
شک نکن دکتر میگه زوده انتظاری نداشته باش ولی خودت تمرین کن تشویقش کن بهش انگیزه بده زور بزنه بلند بشه
البته خیلی هم مواظب باش
الانم تمرین بشین بخواب میکنیم عضله های شکمش سفت بشه بتونه بشینه
یه چیزی عین دراز نشست
نظر و عقیده من بر اینه که باید با بچه تمرین کنی
توام دیر نکرده بچت باهاش تمیرین کن دو سه روزه پاهاش سفت سفت میشه
شک نکن دکتر میگه زوده انتظاری نداشته باش ولی خودت تمرین کن تشویقش کن بهش انگیزه بده زور بزنه بلند بشه
البته خیلی هم مواظب باش
0
1401/09/08
سوال کننده
یخورده توپرهست ولی ن خیلی
0
1401/09/08
سوال کننده
میدونم ولی الان حتی میبرم فوق تخصص از۵ماه ب بعد این معاینه انجام میده ک ببینه پاهاش خودشو گرفته یا ن
ن اینکه بخام از الان ایستاده نگهش دارم
ن اینکه بخام از الان ایستاده نگهش دارم
0
1401/09/08
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1401/09/08
زینب س
عهه چ بامزه شما عروسیت ۳ /۱ بوده
عروسی من ۱/۴
🤩
عروسی من ۱/۴
🤩
1
1401/09/08
معصومه جلالی
اره راست میگی
منم تمرین نکردم
سر دخترم مادرشوهرم هرروز میکرد
تا۵۰روز قشنگ سفت شد
اینو نبود😅
منم تمرین نکردم
سر دخترم مادرشوهرم هرروز میکرد
تا۵۰روز قشنگ سفت شد
اینو نبود😅
0
1401/09/08
سوال کننده
😁😁😁
0
1401/09/08
. .
منم با دخترم تمرین نکردم، ولی از ۷ ماهگی مبل و میزو میگرفت و وایمیستاد
1
1401/09/08
❤mahur❤ ❤mahak❤
اما ما میگیم زود نباید ب بچه فشار اورد قدش کوتاه میشه🙁😣تازه ماهک ۴ماهگی خودش کنار دیوار سرپا وامیسته
0
1401/09/08
پزشک اوما
سلام مامان جان به روی قشنگتون
عزیزم بخش زیادی از این مساله میتواند بدلیل ترس باشد نگران نباشید و هنوز هم فرصت دارد اما اصولا در این موارد معاینه حضوری و مشاهده شرایط از نزدیک بهتر است در ویزیت بعدی متخصص اطفال متذکر شوید خودشان چک کنند💗
عزیزم بخش زیادی از این مساله میتواند بدلیل ترس باشد نگران نباشید و هنوز هم فرصت دارد اما اصولا در این موارد معاینه حضوری و مشاهده شرایط از نزدیک بهتر است در ویزیت بعدی متخصص اطفال متذکر شوید خودشان چک کنند💗
1
1401/09/08
سوال کننده
خیلی ممنون.🧡
0
1401/09/08
سوال کننده
ی سوال دیگ خانم دکتر پسرم شب ها زیاد نمیخابه مثلا اگ ۱۰بخابه نهایت ۲بیدار میشه بعدشم هر دوساعت بیداره
ولی دیدم بعضیا ۱۲شب میخابن تا ۹صبح همسن پسرم.
ولی دیدم بعضیا ۱۲شب میخابن تا ۹صبح همسن پسرم.
0
1401/09/08
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من زنده باشید 🌷🌷🌷
0
1401/09/08
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
0
1401/09/09
پشتیبانی اوما
عزیزم وقتی موضوع سوال عوض میشه باید تاپیک جدید باز نمایید🌷
0
1401/09/09
سوال کننده
اها باش
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




