Ooma
پرسش (1401/09/07):

پسرم به قطره پدی لاکت واکنش نشون میده و اسهال گرفته و شب ها بی قراری شدیدی داره

سلام دکتر جان و دوستان عزیز
پسرم ۴۹ روزشه و از زمان تولد تا ۴۰ روزگی ش فقط چند بار از دل درد بی قراری شدید داشت و بقیه ش خیلی آروم بود
بعد ۴۰ روزگی بردیمش دکتر و دکتر قطره پدی لاکت رو برای شب ها تجویز کرد. حالا ۸ روزه هر وقت شب ها قطرا رو بهش میدیم بخوره شروع میکنه گریه کردن و بی قراری شدید و عذر میخوام اسهال شدید میگیره بعد قطره تا چند ساعت ناآرامه
سوال من اینه آیا قطره رو ادامه بدیم بهش بخوره یا قطعش کنیم بهتره؟

این قطره ک خیلی خوبه واسه اسهال هم هست اتفاقا
بایولاکت خیلی بهتره اسهالشم خوب میکنه
سلام به روی قشنگتون مامان گل
عزیزم فعلا ادامه ندهید ببینید شرایط بهتر می‌شود یا خیر
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.