سلام پزشک اوما . وقتتون بخیر. روز 38 بعد سزارین خونریزیم قطع شد اما بعد از 7 روز دوباره شروع شد و تا الان هنوز تموم نشده. ده روز پیش رفتم دکتر گفت احتمالا رحمت جمع نشده امپول داد برا جمع شدن رحم و قرص ازیترومایسین و گفت بعد از امپولا خونریزی قطع میشه ولی قطع که نشد هیچ بیشتر از قبلا اومد. امروز رفتم سونوگرافی. نظرتون چیه؟چه دارویی بخورم خونریزیم قطع بشه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



426
1401/09/06





