سلام لطفا هرکی آمپول جلوگیری استفاده کرده میشه بیاید راهنمایی کنید
چجوریه میگن چاق میکنه راسته؟عوارضش چیاهست؟
ما از اولش کاندوم استفاده کردیم جلوگیری طبیعی میترسیم چون مطمعن نیس،حالا میخوام روش جلوگیریم عوض کنم چون کاندوم واقعا اذیتم میکنه بعدم یجوریه مصنوعیه انگار🤭
پرسش (1401/09/06):
آمپول جلوگیری از بارداری
491
11
1401/09/06
سوال کننده
0
1401/09/06
🌹sara 🌹
سلام من از ۴۳روزگی پسرم میزنم تا الان
خداروشکر عوارضی ندیدم هیچ حالتی بهم دست نداده چاقمم نکرده
خداروشکر عوارضی ندیدم هیچ حالتی بهم دست نداده چاقمم نکرده
0
1401/09/06
zahra s
دوستم میزنه چاق شده
0
1401/09/06
zahra s
اما خب ن اونقد چاق
0
1401/09/06
سوال کننده
یکماهه میزنید یا سه ماهه
0
1401/09/06
سوال کننده
منم میترسم چاق شم آخه خودم یکم تپلیم
0
1401/09/06
اسما بانو
بعضیا رو چاق میکنه رو بعضی هام تاثیری نداره
باید امتحان کنید ببینید واسه شما چطوره
من خالم میزد چاق میشد
باید امتحان کنید ببینید واسه شما چطوره
من خالم میزد چاق میشد
0
1401/09/06
بانو آسو .
بستگی ب ژنتیک بدنت داره من یکماهه میزدم ۳ سالم زدم هیچ مشکلی نداشتم
0
1401/09/06
بهار بانو
من ۳ ماهه زدم بیچاره شدم یه مرحله شدم تا یک سال و ۳ ماه پریود نشدم اونم بزور آمپول دارو پریود شدم الانم که باردار نمیشم به شدت چاقم کرد مثل قرصه فرق نداره
0
1401/09/06
بهار بانو
اگه میخوای بزنی یک ماهه بزن خواهرانه میگم اصلاااااااا ۳ ماهه نزن
0
1401/09/06
سوال کننده
آدم میمونه چیکار کنه همش ضرر خالیه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




