چون ژن های نینی رو بررسی میکنن .
سلفری قطعا درست تره چون ژن ها بررسی میشن.
آخه این سونوگرافی که رفتم خیلی کارش خوبه تا حالا نشنیدم برای کسی اشتباه بگه
عزیزم تا آنومالی صبر کن ولی سلفری دقیقه.
توی ان تی هنوز آلت بچه درست شکل نگرفته و حدس جنسیت فقط از روی استخون و شکل جمجمه و این چیزاست.
بیست وششم باید برم سونوگرافی
چون کوروموزوم y رو میبینن و این یعنی قطعی پسر
انگار خودت دختر بیشتر دوست داری
آره خوب دختر دوست دارم چون پسر دارم بازم هر چی خدا بخواد سلامتیش مهمتره
سلفری عزیزم تو غربالگری اصلا معلوم نمیشه حدسی میگن
سلام خوبی سلفری رفتی هزینش چقد شد؟
سلام عزیزجانم
سونوگرافی ان تی در تعیین جنسیت کفایت ندارد و سل فری دی ان ای قطعا در این مورد دقیق است دلبندتان یک گل پسر دوست داشتنی است 💓