سلام خانم دکتر
طبق برنامه اوما من الان هفت هفته و دو روزم هست امروز لکه بینی قهوه ای داشتم رفتم سونو و گفت هفته پنجم بارداری هستم و فقط ساک دیده شده و دو هفته دیگه تکرارش کن.آیا بارداری سالمی دارم😭😭😭
پرسش (1401/09/05):
ساک بارداری بدون کیسه زرده
861
48
1401/09/05
سوال کننده
0
1401/09/05
سوال کننده

0
1401/09/05
الناز مامان نيکان❤
عزیزم زود رفتی خوب
0
1401/09/05
سوال کننده
آخه لک قهوه ای داشتم ترسیدم
0
1401/09/05
الناز مامان نيکان❤
لقاحت دیر بوده منم طبق اوما برام زده بود ۶ هفته طبق آخرین پریودی ولی سونو که رفتم دقیق ۴ هفته بودم
0
1401/09/05
لیلا زمانپور
سلام خوبی قلب جین تشکیل شده بود عزیزم
0
1401/09/05
سوال کننده
شما لکه بینی نداشتی؟؟
0
1401/09/05
سوال کننده
فقط ساک دیده شده دکتر گفت دو هفته دیگه بیا
0
1401/09/05
نیلوفر زند 🤰💟
عزیزم من تا هفته ششم هم ساک بارداریم خالی بود
هشت هفته ت ک تموم شد برو
هشت هفته ت ک تموم شد برو
0
1401/09/05
سوال کننده
طبق سونو شش هفته داشتید یا طبق آخرین پریودی؟
0
1401/09/05
لیلا زمانپور
سلام ببخشیداوما برای من ۶آذر ماه زده
فردا میخوام بروم سونوگرافی برای قلب جین تشکیل بشه
برای دعاکنیدزود نیست فردا بروم جواب بدهید
فردا میخوام بروم سونوگرافی برای قلب جین تشکیل بشه
برای دعاکنیدزود نیست فردا بروم جواب بدهید
0
1401/09/05
الناز مامان نيکان❤
مم تو ۵ هفته لکه بینی داشتم زیادم بود
0
1401/09/05
سوال کننده
دکتر بهتون دارویی نداد برای قطع لکه بینی؟
1
1401/09/05
kok_mi
عزیزم شما طبق پریود ۷ هفته این
احتمالا لقاحتون دیر بوده نگران نباش دو هفته دیگه تکرار کن صدای قلبشم میشنوی ان شاالله
احتمالا لقاحتون دیر بوده نگران نباش دو هفته دیگه تکرار کن صدای قلبشم میشنوی ان شاالله
0
1401/09/05
سوال کننده
انشالله
0
1401/09/05
الناز مامان نيکان❤
به من شیاف پرژسترون داد شبی یه دونه
0
1401/09/05
سوال کننده
اما دکتر به من چیزی نداد گفتن نباید شیاف استفاده کنی
0
1401/09/05
Elnaz .
نگران نباش عزیزم منم مث شما بودم و سه هفته بعد رفتم الهی شکر صدا قلبشم شنیدم
0
1401/09/05
Elnaz .
لقاحت دیر بوده اصلا نترس
0
1401/09/05
Elnaz .
منم لکه بینی داشتم
0
1401/09/05
لیلا زمانپور
سلام الناز جون من اوما برای زده ۶آذرماه سونوگرافی قلب جین تشکیل بشه
برایم دعاکنید زودنیست
برایم دعاکنید زودنیست
0
1401/09/05
دنیا ....
بنظر من زوده
0
1401/09/06
لیلا زمانپور
چرا زود عزیزم
0
1401/09/06
لیلا زمانپور

این سونوگرافی قبل
0
1401/09/06
لیلا زمانپور

این عکس سونوگرافی
0
1401/09/06
سوال کننده
عزیزن لک بینی شما با چی رفع شد ؟؟؟
0
1401/09/06
لیلا زمانپور
سلام عزیزم صبح بخیر
شما الان لکه بینی دارید
عزیزم
شما الان لکه بینی دارید
عزیزم
0
1401/09/06
سوال کننده
سلام.دیشب داشتم الان نه
0
1401/09/06
لیلا زمانپور
فقط استراحت کن بلندند عزیزم
0
1401/09/06
سوال کننده
شما نداری لکه بینی
0
1401/09/06
لیلا زمانپور
من امروز میخوام بروم سونوگرافی برای قلب جنین تشکیل بشه عزیزم
زودنیست بروم
آخه اوما برای زده ۶آذر ماه
زودنیست بروم
آخه اوما برای زده ۶آذر ماه
0
1401/09/06
لیلا زمانپور
من لکه داشتم استراحت کردم
0
1401/09/06
سوال کننده
سومو گرافی گفت کی تکرارش کنی؟
0
1401/09/06
سوال کننده
با استراحت خوب شد؟چیزی نخوردی رفع بشه
0
1401/09/06
لیلا زمانپور
گفت دوهفته بعدتکرار کن
0
1401/09/06
سوال کننده
اگه دو هفته شده اوکیه برو
0
1401/09/06
لیلا زمانپور
با استراحت خوبه شد
0
1401/09/06
سوال کننده
درد نداشتی شما مثل کمردرد خفیف پادرد خفیف؟
0
1401/09/06
لیلا زمانپور
عکس سونوگرافی قبلی میفرستم ببینید
0
1401/09/06
سوال کننده
دیدم عزیزم
0
1401/09/06
لیلا زمانپور

این عکس سونوگرافی قبل
0
1401/09/06
پزشک اوما
سلام عزیزجانم به روی قشنگتون
نمیتوان از الان هیچ پیشبینی داشت جان من، در این موارد احتمال دیر تشکل شدن لقاح بیشتر از هر چیزی وجود دارد و خب در حالت بدبینانه بارداری پوچ هم مطرح است اما واقعا برای نظر دادن زود است، صبوری کرده و سونوگرافی را تکرار کنید ،استراحت خود را هم افزایش داده و رابطه جنسی را متوقف کنید، تا لکه بینی شدت نگیرد ، استرس هم به دل راه ندهید فعلا برای هر نوع قضاوتی زود است، امیدوارم که شادی در انتظارتان باشد 💓
نمیتوان از الان هیچ پیشبینی داشت جان من، در این موارد احتمال دیر تشکل شدن لقاح بیشتر از هر چیزی وجود دارد و خب در حالت بدبینانه بارداری پوچ هم مطرح است اما واقعا برای نظر دادن زود است، صبوری کرده و سونوگرافی را تکرار کنید ،استراحت خود را هم افزایش داده و رابطه جنسی را متوقف کنید، تا لکه بینی شدت نگیرد ، استرس هم به دل راه ندهید فعلا برای هر نوع قضاوتی زود است، امیدوارم که شادی در انتظارتان باشد 💓
0
1401/09/06
سوال کننده
خانم دکتر یک هفته بعد از تاخیر پریودم آز بتا دادم ۲۴۲ بود چهار روز بعد تکرار کردم ۱۰۰۰ بود.
0
1401/09/06
پزشک اوما
عزیزم روند بتا بیشتر برای کمک به تشخیص بارداری خارج رحمی و. مولار اهمیت دارد و در موارد دیگر مانند پوچ بودن یا نبودن سونوگرافی بررسی تشخیصی است اما شما اصلا منفی فکر نکنید همانطور که گفتم مبنای ما فعلا دیر تشکل شدن لقاح است تا ببینیم سونوگرافی بعدی چه نشان میدهد 🌸
0
1401/09/06
سوال کننده
خانم دکتر ترشحات قهوهای چیکار کنم تموم شه دکترم بهم دارو نداد گفت تا تشکیل قلب نمیشه شیاف بزنی
0
1401/09/06
پزشک اوما
جان دل همان نکات گفته شده یعنی استراحت رو به مطلق ، اجتناب از نزدیکی را رعایت کنید، سفر نروید، کار سنگین نکنید، به ارگاسم نرسید فعلا کاری جز این نمیتوان انجام داد🌷
0
1401/09/10
haniye ♡
سلام عزیزم شما رفتی سونو وضع چطوره؟ منم همین مشکلو دارم و نگرانم
0
1401/09/10
سوال کننده
عزیزم باید هفته آینده برم.شما مکه لکه بینی داری؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




