Ooma
پرسش (1401/09/05):

تفسیر سونو داپلر ورشد جنین

سلام ووقت بخیر خدمت پزشک عزیز ودوستان مهربان اوما
لطف می کنید وسونو را بررسی کنید .
وزن جنین برا هفته ۲۶خوبه؟
تاریخ زایمان که زده برا سزارین همین تاریخه یا این تاریخ برا زایمان طبیعیه ممنون میشم را هنمایی کنید .🙏🌹🌷

تفسیر سونو داپلر ورشد جنین
سلام شما هزینه داپلر رشد چقدر شد براتون
وزنش طبق اوما خوبه نرماله عزیزم
سلام هزینه ۴۴۰ شد
ممنون عزیزم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.