سوالمو بالا پرسیدم
فکر کنم قندم بالاست
پرسش (1401/09/05):
ازمایش ادرار ببیند لطفا
404
70
1401/09/05
سوال کننده
1
1401/09/05
Mahsa. M M
عزیزم عکس نذاشتی
0
1401/09/05
سوال کننده

0
1401/09/05
سوال کننده
ممنون یاد اوری کردی
0
1401/09/05
سوال کننده
الان حالت گر گرفتگی دارم با حالت منگی
0
1401/09/05
سوال کننده
اینها نشانه قند هست؟
0
1401/09/05
مهشید .
قند تو ادرار هست قندتون بالا هست احتمالا.منگی و خستگی دارید؟
0
1401/09/05
سوال کننده
اره
0
1401/09/05
سوال کننده
البته قبلا ازمایش داده بودم خوب بوده
0
1401/09/05
سوال کننده
الان فکر کنم بالا رفته
0
1401/09/05
سوال کننده
باید برم دکتر یا از بدم
0
1401/09/05
سوال کننده

اینو ۱۴ مهر ازمایش دادم
0
1401/09/05
مهشید .
اینجام تست تحمل قندتون بالا بوده احتمالا دیابت بارداری هست.حتما برید دکتر مجدد آز بدید.قند بالا هست که از ادرار دفع میشه
0
1401/09/05
سوال کننده

۲ ابان دادم
0
1401/09/05
سوال کننده
خوب به نظرتون خیلی بالاهست
0
1401/09/05
سوال کننده
دیابت گرفتم ؟؟
0
1401/09/05
مهشید .
قند خون با ازمایش بالایی فرق داره.تست تحمل گلوکوز بالا بوده.قند خونتون تو این ازمایش خوب بوده
0
1401/09/05
سوال کننده
خب اینها با هم چه فرقی دارند؟
0
1401/09/05
مهشید .
یعنی بدنتون گلوکوز کم جذب میکنه.برید پزشکتون چک کنه
0
1401/09/05
سوال کننده
چون یکیش ۳ مرحله بود و یکی دیگه ۲ مرحله ای
0
1401/09/05
سوال کننده
باشه ممنون
باید فردا ازمایش بدم جواب رو ببرم
باید فردا ازمایش بدم جواب رو ببرم
1
1401/09/05
مهشید .
انشالله خیر باشه.احتمال زیاد از بارداری هست
0
1401/09/05
سوال کننده
بارداری خوبی داشته باشی
0
1401/09/05
سوال کننده
خانم دکتر یک سوالی
باید برای این ازمایش ناشتا میبودم ؟؟
چون من ناشتا نبودم و صبحانه حلوا ارده خوردم
باید برای این ازمایش ناشتا میبودم ؟؟
چون من ناشتا نبودم و صبحانه حلوا ارده خوردم
0
1401/09/05
پزشک اوما
سلام جانم
بله دفع قند در ادرار دارید ، بابت نوبت قبلی که قند بالا بوده رژیم غذایی کنترل شده؟
بله دفع قند در ادرار دارید ، بابت نوبت قبلی که قند بالا بوده رژیم غذایی کنترل شده؟
0
1401/09/05
سوال کننده
سلام دکتر جان
0
1401/09/05
سوال کننده
ژریم غذایی گفتن رعایت کن
0
1401/09/05
سوال کننده
قرص و امپول نداشتم
0
1401/09/05
سوال کننده
من قبل ازمایش ادرار صبحانه خوردم ایا باید ناشتا میبودم؟؟
0
1401/09/06
پزشک اوما
بهتر بود ناشتا میبودید اما الان در هر حال شرایط قطعا مشکوک است و باید آزمایش قند خون ناشتا و دو ساعت بعد از صبحانه در آزمایشگاه انجام گردد تا اطلاعات دقیق تری نسبت به شرایط شما داشته باشیم ❤️
0
1401/09/06
سوال کننده
سلام مجدد
بله امروز قند ناشتا دو ساعته دادم
بله امروز قند ناشتا دو ساعته دادم
0
1401/09/06
سوال کننده
فکر کنم کلا جواب ازمایشم اشتباهه دوباره بدم بهتره
چون بسیار سوزش دارم اما توی ازمایش نشون نداده
چون بسیار سوزش دارم اما توی ازمایش نشون نداده
0
1401/09/06
سوال کننده
دکتر جان ممکنه نخ سرکلاژم عفونت کرده باشه از کجا باید فهمید
چون من دائم سوزش دارم اگر قرص بخورم و کرم بزنم خوبم اما به محض اینکه ولش کنم دوباره شروع میشه
چون من دائم سوزش دارم اگر قرص بخورم و کرم بزنم خوبم اما به محض اینکه ولش کنم دوباره شروع میشه
0
1401/09/06
پزشک اوما
عزیزم کار خوبی کردید، سوزش در ناحیه واژینال دارید؟
0
1401/09/06
سوال کننده
بله در قسمت واژینال هست
0
1401/09/06
سوال کننده
حالا تا عصر جواب قندم میاد براتون میفرستم
0
1401/09/06
پزشک اوما
بله ارسال کنید تا ببینم بابت سوزش واژینال چه داروهایی مصرف کردید ؟ ترشحات واژینال دارید؟
0
1401/09/06
سوال کننده

این هست البته روزی یکی
0
1401/09/06
سوال کننده
ترشحات ژله ای هست
بو نداره
رنگش زرد رنگ هست ولی خودم حس میکنم به سبز میزنه البته میگم نه
بو نداره
رنگش زرد رنگ هست ولی خودم حس میکنم به سبز میزنه البته میگم نه
0
1401/09/06
سوال کننده
یک حس بدی پیدا کردم ضعف شدید پیدا میکنم بدنم لرز پیدا میکنه قبل و بعد از غذا
0
1401/09/06
سوال کننده
حالا نمیدونم از قند هست یا عفونت
سردردم میگیرم
سردردم میگیرم
0
1401/09/06
سوال کننده
خیلی خیلی ممنونم خانم دکتر
ببخشید اینهمه اذیت تون میکنم
ببخشید اینهمه اذیت تون میکنم
0
1401/09/06
سوال کننده
کرم واژینال هم میزنم دالاواگ سی
که البته دیگه اونم جواب نمیده خیلی
که البته دیگه اونم جواب نمیده خیلی
0
1401/09/06
سوال کننده
سرکلاژ هم هست ممکنه اون عفونت کرده باشه؟
0
1401/09/06
پزشک اوما
عزیزم چه کسی تجویز کرده؟
نتیجه آزمایش قند حاضر نشد؟
نتیجه آزمایش قند حاضر نشد؟
0
1401/09/06
سوال کننده
پزشک زنان توصیه کردند
چون من آزیترومایسین و سفکسیسم نمیتونم مصرف کنم چون معده دردهای شدید میگیرم
چون من آزیترومایسین و سفکسیسم نمیتونم مصرف کنم چون معده دردهای شدید میگیرم
0
1401/09/06
سوال کننده

بفرمایید
0
1401/09/07
پزشک اوما
جان دلم نیتروفورانتویین برای عفونت ادراری است نه عفونت واژینال، شما طبق آزمایش عفونت ادراری ندازید ط سطح قند خون هم خداروشکر خوب هست. پماد کلیندامایسین 2 واژینال را. امتحان کنید اما اپلیکاتور را بیشتر از یک بند انگشت وارد واژن نکنید ، اگر شرایط طی 3 روز بهتر شود درمان را تا 7.روز ادامه دهید و بعد اتمام کلیندامایسین ، لاکتوفم را شروع نمایید 💗
0
1401/09/07
سوال کننده
ممنونم خانم دکتر جان
خیلی خیلی ممنونم
خیلی خیلی ممنونم
0
1401/09/07
سوال کننده
یعنی دالاواگ سی رو مصرف نکنم؟
0
1401/09/07
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم ، چند روز هست از دالاواگ استفاده میکنید؟
0
1401/09/07
سوال کننده
خیلی وقته
اما وقتی که سوزش یا خارش داشتم
اما وقتی که سوزش یا خارش داشتم
0
1401/09/07
سوال کننده
دکتر جان من این قرص رو مصرف میکردم رفتم ازمایش دادم البته ۳ روز از اتمامش گذشته بود
روی ازمایش تاثیر بذاره
روی ازمایش تاثیر بذاره
0
1401/09/07
سوال کننده
؟؟
0
1401/09/07
پزشک اوما
عزیزم بنابراین دالاواگ را مداوم به روال شبی یک اپلیکاتور تا 7 شب استفاده کنید ، و بعد از شرایط اطلاع دهید، با مترونیدازول هم حالتان بد میشود؟
در مورد سوال بعدی بهتر بود حداقل یک هفته از اتمام درمان میگذشت اگر سوزش پابرجا بود آزمایش مجددا تکرار شود
در مورد سوال بعدی بهتر بود حداقل یک هفته از اتمام درمان میگذشت اگر سوزش پابرجا بود آزمایش مجددا تکرار شود
0
1401/09/07
سوال کننده
تست نکردم
چشم حتما
خیلی خیلی ممنونم
خدا عمرتون بده
چشم حتما
خیلی خیلی ممنونم
خدا عمرتون بده
0
1401/09/07
سوال کننده
اگر بهم نساخت همین قرص رو ادامه بدم؟
1
1401/09/07
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا عزیزجانم، الهی که زنده باشید ، اگر با پماد بهتر نشدید مترونیدازول را شروع کنیم چون نیتروفورانتویین را مشکلات ادراری است
1
1401/09/07
سوال کننده
🙏🙏🙏
1
1401/09/07
سوال کننده
stk: |~|12|~|192
1
1401/09/07
سوال کننده
خیلی خیلی ممنونم
1
1401/09/07
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل 💗💗💗
0
1401/09/07
پزشک اوما
stk: |~|11|~|110_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




