دکتر اوما و دوستان اومایی جای واکسن روی بازو پسرم بعد دو ماه و چند روز به این شکل دراومده(عکس می فرستم). نگران کننده است یا نه؟اگه اره چیکار کنم؟
0
1401/09/04
سوال کننده

0
1401/09/04
nafas shiramin
خودش خشک میشه میفته دستکاری نکن فقط
0
1401/09/04
zahra s
واس پسرمن نشد نمیدونم امافک کنم بعضیامیشن
0
1401/09/04
fahime 🤍🤍🤍
جوش میکنه این طبیعیه
ولی برای پسر من نشد
ولی برای پسر من نشد
0
1401/09/04
سوال کننده
مرسی از همگیتون. ببینم دکتر اوماچی میگه
0
1401/09/04
💜 فاطیما 💜
برای پسر منم شد
هنوزم جاش مثل ی جوش بزرگ هست
طبیعیه کم کم خوب میشه میره
هنوزم جاش مثل ی جوش بزرگ هست
طبیعیه کم کم خوب میشه میره
0
1401/09/04
مهلا مامان مهدیار
طبیعیه دستش نزن خودش خوب میشه
0
1401/09/04
سوال کننده
مرسی از همگیتون. ببینم دکتر اوماچی میگه
0
1401/09/04
سوال کننده
خداروشکر پس.نگران بودم
0
1401/09/04
Malihe____ 💙💖
طبیعیه نشون اثر واکسنه فقط نه تخلیه بشه نه الکل و چیز دیگه ای زده بشه
0
1401/09/04
معصومه جلالی
عه مال پسرمنم دیشب تو حموم یههو سرباز کرد
دیدم یه چیزی مالیده به بازوم
چرک واکسن بود
تو تایپینگ یکی از بچه ها دکتر کفته بود به ارامی فشار دهید تا تخلیه شود
منم اروم تخلیه کردم و آبکشی کردم
از دیشب هم دیگه خونابه نیومد
دیدم یه چیزی مالیده به بازوم
چرک واکسن بود
تو تایپینگ یکی از بچه ها دکتر کفته بود به ارامی فشار دهید تا تخلیه شود
منم اروم تخلیه کردم و آبکشی کردم
از دیشب هم دیگه خونابه نیومد
0
1401/09/05
غزاله ........
خودش خوب میشه اصلا دست نزن بهش
طبیعیه واسه خیلیا میشه واسه دختر منم شده بود بعد ۳ ماه رفت
طبیعیه واسه خیلیا میشه واسه دختر منم شده بود بعد ۳ ماه رفت
0
1401/09/05
سوال کننده
مرسی از همگیتون
2
1401/09/05
پزشک اوما
سلام مامان جان
عزیزم اگر دلبندتان تب، بی حالی و بی اشتهایی ندارد ، نگران نباشید این اتفاق کاملا طبیعی است و نشانه واکنش بدن به واکسن است که علامت بسیار خوبی است. در مرحله اول تا حد امکان ناحیه را دستکاری نکنید و اگر میزان چرک و عفونت زیاد بود، فقط کافی است در حین استحمام دلبندتان جوش را به آرامی فشرده و محتویات آن را تخلیه کنید، سپس بعد از استحمام با پنبه اغشته به الکل روی ناحیه را تمیز کرده و اجازه دهید تا خشک شود. در اکثر موارد؛ چندین نوبت ممکن است در ناحیه تزریق جوشهای چرکی مجددا تشکیل گردند که نهایتا بعد از تخلیه جوش خشک شده و جای آن مانند ما بزرگسالان تا آخر عمر روی بازو خواهد ماند. اما هرگاه احساس کردید که دلبندتان تب کرده و یا بی حال و بی اشتها شده است و یا ناحیه جوش به شکل غیر طبیعی دچار تورم و چرک شبیه به یک آبسه چرکی شده، حتماً باید برای دریافت داروهای آنتی بیوتیکی مانند شربت سفالکسین به متخصص اطفال مراجعه کنید🌷
عزیزم اگر دلبندتان تب، بی حالی و بی اشتهایی ندارد ، نگران نباشید این اتفاق کاملا طبیعی است و نشانه واکنش بدن به واکسن است که علامت بسیار خوبی است. در مرحله اول تا حد امکان ناحیه را دستکاری نکنید و اگر میزان چرک و عفونت زیاد بود، فقط کافی است در حین استحمام دلبندتان جوش را به آرامی فشرده و محتویات آن را تخلیه کنید، سپس بعد از استحمام با پنبه اغشته به الکل روی ناحیه را تمیز کرده و اجازه دهید تا خشک شود. در اکثر موارد؛ چندین نوبت ممکن است در ناحیه تزریق جوشهای چرکی مجددا تشکیل گردند که نهایتا بعد از تخلیه جوش خشک شده و جای آن مانند ما بزرگسالان تا آخر عمر روی بازو خواهد ماند. اما هرگاه احساس کردید که دلبندتان تب کرده و یا بی حال و بی اشتها شده است و یا ناحیه جوش به شکل غیر طبیعی دچار تورم و چرک شبیه به یک آبسه چرکی شده، حتماً باید برای دریافت داروهای آنتی بیوتیکی مانند شربت سفالکسین به متخصص اطفال مراجعه کنید🌷
1
1401/09/05
سوال کننده
ممنونم
0
1401/09/05
پزشک اوما
خواهش میکنم 🌷
0
1401/09/05
سوال کننده
میشه از سرم شتشو استفاده کرد
0
1401/09/05
پزشک اوما
مجموعه دستکاری و مداخله نکنید بهتر است، و اگرچه در عمل نیازی ندارد اما بعد تخلیه اگر دوست دارید میتوانید با سرم رینگر شست و شو دهید ❤️
0
1401/09/06
سوال کننده
خیلی ممنونم
0
1401/09/06
پزشک اوما
خواهش میکنم مهربانم 💓💓
0
1401/09/06
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



988

