سلام ، دکتر عزیز من از پنج شنبه پیش گلوم درد گرفت و سرماخوردگی داشتم ، از شنبه چون گلوم چرک داشت دکتر بهم آزیترومایسین۵۰۰ داد ، روز اول ۲۵۰ خوردم تا ۴ روز ۵۰۰ خوردم و دیشب ۲۵۰ خوردم ولی هنوز گلوم عفونت داره ، سرفه هم میکنم ولی زیاد نه ، چای لیمو هم خوردم و کلا هم اش و سوپ میخورم ، هم برا سرفه هام استرس دارم که نکنه برا بچه یا جفت خطر داشته باشه چون خیلی به شکمم فشار میاد و هم اینکه چرا با این همه قرص خوب نشدم ، صدام هم گرفته ، تورو خدا بگین من چکار کنم
0
1401/09/04
سوال کننده
خیلی عصبیم
0
1401/09/04
سوال کننده
قرص ها رو هم با عذاب وجدان میخورم
0
1401/09/04
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
برا بچه و جفت هیچ خطری نداره
باید دوره اش بگذره تا خوب شی
شلغم زیاد بخور
عسل و ابلیموزیاد بخور
تو یه شلغمو خالی کن عسل بریز بعد ک پخت بخور
نشاسته بخور
باید دوره اش بگذره تا خوب شی
شلغم زیاد بخور
عسل و ابلیموزیاد بخور
تو یه شلغمو خالی کن عسل بریز بعد ک پخت بخور
نشاسته بخور
0
1401/09/04
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
ببخشید شما دوتا دختر دارین؟دوقلو ان؟
0
1401/09/04
سوال کننده
همه اینا رو خوردم
0
1401/09/04
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
باید پس صبر کنی تا دوره اش بگذره
0
1401/09/04
سوال کننده
نه فقط یه دختر
0
1401/09/04
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
اهان چون دیدم تو فرزندان دوتا هست یکی ثمن یا ثمین
0
1401/09/04
سوال کننده
میترسم عفونت گلوم بیشتر بشه ، قرصام تمام شده ، یعنی خودش خود به خود خوب میشه
0
1401/09/04
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
یکی ثمین
0
1401/09/04
سوال کننده
ثمین فقط
0
1401/09/04
مریم جون
کلا این انفولانزارو هرکی بگیره تا یک ماه خوب نمیشه خودش باید خوب شه
0
1401/09/04
سوال کننده
یعنی همه گلوشون عفونت داره ، دوره بگذره خوب میشن
0
1401/09/04
سوال کننده
اگر خودش با گذشت دوره خوب بشه مشکلی ندارم ولی میترسم عفونت گلوم بیشتر بشه
0
1401/09/04
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان گل
چرا عذاب وجدان جان دلم، آزیترومایسین در بارداری ایمن است، بابت عفونت گلو باید مجددا مراجعه کنید.
بابت سرفه ها شربت سیم پرگنالکد بخرید ، اگر پیدا نکردید هر 8 ساعت یک قاشق غذاخوری دیفن هیدرامین ساده قرقره کرده و دور بریزید.
لعاب به دانه بخورید اما خود دانه ها را نخورید.
شلغم پخته بخورید.
آب گرم کنار دستتان باشد و مکررا مصرف کند تا با سرفه گلو بیشتر تحریک نشود.
بابت جفت و دلبندتان هم نگران نباشید توسط عضلات شکمی و کیسه آمنیوتیک و. مایع آمنیوتیک و دیواره های رحمی محافظت شده و سرفه باعث آسیب به آن ها نمیشود فقط برای آرامش خاطر خودتان هنگام سرفه کردن دستتان را روی شکم بگذارید❤️
چرا عذاب وجدان جان دلم، آزیترومایسین در بارداری ایمن است، بابت عفونت گلو باید مجددا مراجعه کنید.
بابت سرفه ها شربت سیم پرگنالکد بخرید ، اگر پیدا نکردید هر 8 ساعت یک قاشق غذاخوری دیفن هیدرامین ساده قرقره کرده و دور بریزید.
لعاب به دانه بخورید اما خود دانه ها را نخورید.
شلغم پخته بخورید.
آب گرم کنار دستتان باشد و مکررا مصرف کند تا با سرفه گلو بیشتر تحریک نشود.
بابت جفت و دلبندتان هم نگران نباشید توسط عضلات شکمی و کیسه آمنیوتیک و. مایع آمنیوتیک و دیواره های رحمی محافظت شده و سرفه باعث آسیب به آن ها نمیشود فقط برای آرامش خاطر خودتان هنگام سرفه کردن دستتان را روی شکم بگذارید❤️
0
1401/09/04
سوال کننده
ممنونم دکتر عزیز
من که آزیترومایسین خوردم یه دوره و خوب نشدم ، یعنی بیماری پیشرفت نکرده ولی خوب هم نشدم ، ممکنه خودش بهتر بشه
من که آزیترومایسین خوردم یه دوره و خوب نشدم ، یعنی بیماری پیشرفت نکرده ولی خوب هم نشدم ، ممکنه خودش بهتر بشه
0
1401/09/04
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان جان، میتوانید فعلا صبوری کنید و داروهایی که گفتم را استفاده کنید اگر شرایط بهتر نشد مراجعه کنید 💜
1
1401/09/04
سوال کننده
ممنونم
0
1401/09/04
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 🌸🌸
0
1401/09/04
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



272

