سلام خانم دکتر
شرمنده بابت عکس
خواهرم ۷پیش ماه زایمان طبیعی داشته
الان سه ماهه اینجوریه متخصص زنان هم رفته میگن بدنت به بخیه هات واکنش نشون داده . دارو دادن خوب نشده .بعد گفتن اگه خوب نشه باید لیزر کنه.
خیلی اذیت میشه
پرسش (1401/09/04):
التهاب و ورم مجاری ادراری در شیر دهی +عکس
886
24
1401/09/04
سوال کننده
0
1401/09/04
سوال کننده

0
1401/09/04
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
دشمنتان شرمنده باشد جان دلم ❤️
چه دارویی تجویز شده؟ آزمایش ادرار انجام شده ؟
دشمنتان شرمنده باشد جان دلم ❤️
چه دارویی تجویز شده؟ آزمایش ادرار انجام شده ؟
0
1401/09/04
سوال کننده

این دارو هارو براش نوشتن
0
1401/09/04
سوال کننده
آزمایش ادرار نداده
سوزش زیاد نداره فقط موقع نزدیکی خیلی درد داره
ترشحات خونابه داره
سوزش زیاد نداره فقط موقع نزدیکی خیلی درد داره
ترشحات خونابه داره
0
1401/09/04
پزشک اوما
جان دل فعلا نزدیکی کامل متوقف شود چقدز از درمان مانده؟
0
1401/09/04
سوال کننده
ده روز بود دوره درمان کامل شده
0
1401/09/04
پزشک اوما
و اصلا روند رو به بهبود مشاهده نشده؟
0
1401/09/04
سوال کننده
نه اصلا
0
1401/09/04
پزشک اوما
عزیزم اجازه میدهید من عکس را فردا به یکی از همکارانم نشان دهم و با تجمیع نظر، بتوانم راهنمایی دقیق تری کنم؟
0
1401/09/05
سوال کننده
چشم ...خیلی ممنون خانم دکتر ❤❤❤
0
1401/09/05
سوال کننده
چشم ...خیلی ممنون خانم دکتر ❤❤❤
0
1401/09/07
سوال کننده
سلام خانم دکتر
هنوز عکس رو نشون ندادی؟
هنوز عکس رو نشون ندادی؟
1
1401/09/07
پزشک اوما
سلام جان دل
بدلیل مشکل فنی چند روز قبل نوتیفیکیشن پیامتون خاموش شده بود من تا عصر اطلاع میدهم
بدلیل مشکل فنی چند روز قبل نوتیفیکیشن پیامتون خاموش شده بود من تا عصر اطلاع میدهم
0
1401/09/11
پزشک اوما
جان دل خواهرتان حتما آزمایش آنالیز و کشت ادرار انجام دهند، فنازوپریدین هر 8 ساعت یکی بخورند اما بیشتر از 5 روز ادامه ندهند آمپول بتامتازون هم یک نوبت تزریق گردد
0
1401/09/11
سوال کننده
ممنونم خانم دکتر
0
1401/09/11
سوال کننده
خانم دکتر بچه شیر میده مشکلی نیست ؟
0
1401/09/12
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم اگر بهبودی حاصل نشد به متخصص کلیه و مجاری ادراری مراجعه کنند💖
بتامتازون موردی ندارد در مورد فنازوپریدین مطمئن هستند نوزاد فاویسم ندارد؟ شیردهی منحصرا از سینه هست؟
بتامتازون موردی ندارد در مورد فنازوپریدین مطمئن هستند نوزاد فاویسم ندارد؟ شیردهی منحصرا از سینه هست؟
0
1401/09/12
سوال کننده
نه این بیماری رو نداره ...۸ ماهشه فرنی و سوپ هم میخوره
0
1401/09/12
پزشک اوما
عزیزم حین ادرار سوزش دارند؟
0
1401/09/12
سوال کننده
نه اصلا سوزش نداره
1
1401/09/12
پزشک اوما
جانم بنابراین فنازوپریدین را مصرف نکنند، فقط یک نوبت بتامتازون تزریق گردد اگر این راهکار هم جواب نداد مراجعه لازم است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




