با سلام
من هفته ۳۶هستم و دوقلو باردارم از صبح یکی از قل ها حرکتش زیاده ولی یکیش حرکاتش خییییلی کمتر حس میشه میخواستم بدونم ب خاطر کمبود فضا هس یا چی
اونیکه وزنش بیشتره حرکاتش کمتر شده
پرسش (1401/09/03):
هفته ۳۶ و کاهش حرکات جنین
477
16
1401/09/03
سوال کننده
0
1401/09/03
ZPDN SM
سلام عزیزم برو بهداشت صدای قلب گوش بده خیالت راحت بشه...
ولی من یجا خونده بودم هفته های آخر حرکات کمتر میشه بخاطر کمبود فضا.
ولی من یجا خونده بودم هفته های آخر حرکات کمتر میشه بخاطر کمبود فضا.
0
1401/09/03
💎 sara 💎
طبیعیه
جاشون کم شده
جاشون کم شده
0
1401/09/03
سوال کننده
آره واقعا جاشون تنگه
0
1401/09/04
Sahar R
طبیعی که هست بزرگ شدن ولی چرا ریسک کنی عزیزم؟ برو nst بده خیالت راحت بشه
0
1401/09/04
Sahar R
تازه این هفته ها باید به هر حال تست بیوفیزیکال هم بدی میتونی زودتر بدی
0
1401/09/04
سوال کننده
هفته پیش nst دادم
تست بیوفیزیکال چیه دکترم هیچی نگفته
تست بیوفیزیکال چیه دکترم هیچی نگفته
0
1401/09/04
Sahar R
هیچی یه سونو معمولیه همون مراکز سونو اتجام میدن حرکت و تنفس و .. جنین رو چک میکنن .
0
1401/09/04
Sahar R
اگه امروز حرکاتش نرمال شده که ولش کن اگه هنوزم حس کاهش حرکت داری nst دوباره عیبی نداره من گاهی هفته ای 2 بار nst میدادم دیگه ماماهای زایشگاه همه میشناختنم و کلی غر میزدن که حساسم ولی من پشیمون نیستم ارامش اعصابم و سلامای بچم مهم تر بود. من تا مطمئن نمیشدم استرسم کم نمیشد . اگه استرس داری ررو ولی اگه میتونی خودتو اروم کنی و با رفتن استرست بیشتر میشه کاری رو بکن که ارومت میکنه
0
1401/09/04
پزشک اوما
سلام مامان گل
در موارد اورژانسی مانند این به تاپیک پشتیبانی اعلام کنید تا من سریعتر متوجه پیام شما بشوم.
و مجموعا در چنین مواردی اگرچه بدلیل کاهش فضای تحرک ممکن است احساس کنید حرکات کم شده حتما در اسرع وقت به بیمارستان مراجعه کنید تا با انجام تست nst و بیوفیزیکال پروفایل از نبود مشکل مطمئن شویم ❤️
در موارد اورژانسی مانند این به تاپیک پشتیبانی اعلام کنید تا من سریعتر متوجه پیام شما بشوم.
و مجموعا در چنین مواردی اگرچه بدلیل کاهش فضای تحرک ممکن است احساس کنید حرکات کم شده حتما در اسرع وقت به بیمارستان مراجعه کنید تا با انجام تست nst و بیوفیزیکال پروفایل از نبود مشکل مطمئن شویم ❤️
1
1401/09/04
سوال کننده
ممنون🙏
0
1401/09/04
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
0
1401/09/04
پزشک اوما
خواهش میکنم جانم❤️
0
1401/09/07
Masoome s
سلام عزیزم شما nst دادین ؟ چون منم شرایط شما رو دارم
0
1401/09/07
سوال کننده
من تقریبا ۱۰ روز پیش ان اس تی دادم مشکلی نبود
چند روز بعد ک کاهش حرکات داشتم رفتم بهداشت ضربان قلبشون چک کردن با سونوکیت
چند روز بعد ک کاهش حرکات داشتم رفتم بهداشت ضربان قلبشون چک کردن با سونوکیت
0
1401/09/07
سوال کننده
ب خاطر کمبود فضا حرکت یکی از قل ها کم شده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- اقدام ب بارداری برای دوقلو
- آیا دخترم بیش فعاله یا نه؟
- دوقلوزایی با دارو چجوریه؟
- حالت تهوع بارداری ندارم😥
- خانمهایی ک دوقلو باردارن بیان 🌹
- زایمان دو قلو ها
- کمی زود بودولی خداروشکر زایمان کردم دوقلوهام به دنیا اومدن
- سلام میشه سونوگرافی دختر عمومو ببینین دوقلو بارداره
- چگونه باردار دوقلو باردارشم؟؟؟؟
- چجوری بفهمیم دوقلو ها از یک تخمک اند یا نه




