سلام عزیزم برای منم همینطور بود موقع ادرار
یه طرف زیرش سفت و قلمبس؟ برای من زیرش بود گفت بخیه های زیریه طول می کشه خوب شه
سلام. اره از منم زیرش سفت و قلمبه بود
طرف پهلو راستمم شدید میسوخت اصلا نمیتونسم رو پهلو راست بخوابم یه چن وقتیه خوب شده
آره دقیقا برا منم همونطوره
سلام نارنینم
از زمان زایمان تاکنون این مشکل وجود داشته؟ با گذشت زمان بهتر نشده
درد موقع ادرارم زود خوب شد ولی سفتی تا چند ماه بود
توجه نکردم زیاد ولی فک نکنم بوده باشه
از زمانی که فهمیدم تغییری نکرده
عزیزم اگرچه تجربه. مقداری درد طبیعی است اما اگر حس میکنید روند رو به بهبود مشاهده نشده سرویس بهداشتی فرنگی را امتحان کنید اگر در آن صورت هم اذیت میشدید مراجعه لازم است خصوصا سفتی یک طرفه بخیه ها باید چک شود
یه ور بخیم قد یه سانت باد کرده بود چرک داشت یکم تو حمام خالی کردم دکترم گفت روشو بتادین بزن همین
درد موقع ادرارم کم شده ولی هنوز دارم
یعنی کی همه دردا خوب میشه 😒
باش مرسی از وقتی که گذاشتین❤️🌺
خواهش میکنم عزیزجانم ❤️❤️