تروخدا سین نکن بری
ویتاساین هم هاله کاذب داره؟
ماه پیش ۱۶ تا مدیکور زدم کلا هاله کاذب داشت ویتاساین ها کامل منفی
الانم ۲ تا ویتاساین زدم مثبته هاله داره ولی مدیکورا کامل منفی
یک روز عقب انداختم
پرسش (1401/09/02):
مدیکور بهتره یا ویتاساین؟
2571
39
1401/09/02
سوال کننده
0
1401/09/02
fatemeh امید به خدا😍
😐
0
1401/09/02
fatemeh امید به خدا😍
من اونجا جواب دادم
قسم دادی گفتم بیام اعلام حضور کنم
قسم دادی گفتم بیام اعلام حضور کنم
0
1401/09/02
fatemeh امید به خدا😍
🤣🤣
2
1401/09/02
fatimah 🌸
مدیکور به نظرم بهتره
1
1401/09/02
سوال کننده
گفتم بیشتر بشه تعداد جوابا خخخ
0
1401/09/02
fatemeh امید به خدا😍
قبلا رو دست مدیکور نبود
ولی دیگه فیک شد کاذب میزنه شدید
ولی دیگه فیک شد کاذب میزنه شدید
0
1401/09/02
سوال کننده
آره متاسفانه خیلی
0
1401/09/02
fatemeh امید به خدا😍
😂😂😂با چماق میام سراغت فردا برو آز
1
1401/09/02
ارزو far
آزمایش بده راحت
1
1401/09/02
fatemeh امید به خدا😍
پس نتیجه میگیریم برو آز بده 😁
0
1401/09/02
سوال کننده
میروم نزنید خواهم رفت🙈
1
1401/09/02
ارزو far
انشالله مثبته
0
1401/09/02
mahoor .
من ک این سری زدم خط کنترلشم هاله بود
1
1401/09/02
. .
من ویتاساین استفاده نکردم تا حالا، برو آزمایش بده خب
1
1401/09/02
mahoor .
دکترا هم اصلا بیبی چک قبول ندارن میگن یسره برو از
1
1401/09/02
. .
خوشبختانه مدیکور برای من تا حالا مثبت کاذب نشده
0
1401/09/02
رها کریمی
من مدیکور این دفعه زدم مثبت شد اما ویتاساین منفی شد و باردار نبودم
0
1401/09/02
raha ❤
فقط وندفو
0
1401/09/02
raha ❤
اگه میخوای دقیق بدونی
0
1401/09/02
مهشید .
من ویور و وی وان زدم با هاله مثبت بوده
0
1401/09/02
رقیه 💚
مدیکور کاذب زیاد داره
هیچی مثل ازمایش دقیق نیس
هیچی مثل ازمایش دقیق نیس
0
1401/09/02
🥰 فاطمه 🥰
مال من مدیکور خییلی خوب بود
ولی اگه باردار باشی هرچی بزنی مثبت میشه
ولی اگه باردار باشی هرچی بزنی مثبت میشه
0
1401/09/02
مامان ریحانه
روژان عالیه عالیه خارجی
0
1401/09/02
مامان ریحانه

0
1401/09/02
مامانِ لِنا 🧚♀️
من مدیکورو قبول ندارم چون الکی هاله میندازه
چهار تا زدم کامل مثبت بود اما مارک دیگه زدم منفی شد
رژان بزن
چهار تا زدم کامل مثبت بود اما مارک دیگه زدم منفی شد
رژان بزن
1
1401/09/03
درانتظار معجزه درحدخدابودنت
اره مدیکور خیلی اشغال شده ب درد نخور😑
0
1401/09/03
درانتظار معجزه درحدخدابودنت
ای جانم عزیزم اتفاقا دیروز بفکرت بودم خداروشکر بارداری مبارکه عزیزدلم😍😍😍😍😍💐💐💐
0
1401/09/03
elahe s
مثبته مبارکه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




