
این خیلی خوشمزه هست مثل لیپوزوفر طعم تافی مید
عزیزدلم، این قطره فقط آ و د و زینک داره، ویتامینهای گروه ب رو نداره
مولتی ویتامین پدیا بست خوبه ولی خوشمزه نیس مزه پرتقال میده
من تا یک یالگی بی بی جویس میدادم عالی بود
بجای لیپوزفر قرمز آبیشو بده روزی یه قطره چکان
قزمز روزی دو قطره چکانه
م دخترم بی بی جویس و ویواکیدز رو نخورد من کیدزی خریدم طعم لیمو هم مزش دوست داره هم ویتامیناش خوبه

آهنی که میدم توش اسید فولیک داره دیگه تو این نیست مهم نیست ،یکی از دوستام گفت اسیدفولیک دار بهتره ،ولی من چون آهنی که میدم اسید فولیک داره
بنطرم عزیزم شما باید ببینی بچت چ طعمی میپسندا دختر من پرتقالی دوست نداره
طعم لیمو خداروشکر دوست داره

اینه مولتی ویتامین البته من قطره میدم اونم طعم لیمو و پرتقال قکر کتم باشه موز و گیلاس اینجا پیدا نکردم
سلام مامان جان
پدیابست را امتحان کنید. از لیپوزوفر قرمز هم دو قطره چکان کامل بدهید ❤️