سلام به روی ماهتون مامان جان
عزیزم گلبول سفید در رنج نرمال است چرا فکر میکنید پایین هست. کم خونی هم ندارد. باتوجه به رنج کودکان همه چیز عالی است ❤️
سلام ممنونم خانم دکتر عزیز
اخه من هم رنج هارو که نگاه کردم دیدم کمتر از رنج هست.
مثلا PDW و MPV یه مقدار کمتر از رنجه
یا در مورد گلبول های سفید
نتروفیل یه مقدار کمتر از رنج
و لنفوسیت و مونوسیت بیشتر از رنج هستند
و اینکه هماتوکریت ی مقدار بالاس نوشته High
وT4 هم که 10 هست چی بالا نیست؟
ببخشید خانم دکتر زیاد سوال میپرسم چون استرس دارم وقت دکتر دخترم دوشنبه هست.
مامان گل این رنج ها مربوط به بزرگسالان هست نه کودکان، با رنج کودکان تمام ابنموارد طبیعی در نظر گرفته می شود. T4 هم به رنج نرمال سن دلبندتان که توسط آزمایشگاه نوشته شدهذدقت کنید، کاملا طبیعی است جان دل، اما باز به متخصص اطفال نشان دهید چون من بر حسب رنج جهانی نظر میدهم مهم نظر ايشان هست🌸🌸❤️❤️🌸🌸
ممنون از پاسختون خیلی خیلیی لطف کردین 😍❤️🙏🏻
خواهش میکنم عزیزجانم الهی که زنده باشید 💜💜