سلام خانم دکتر عزیز ببخشید من دیروز سنو شکمی شدم و قلب تشکیل شده بود و صدا شو هم شنیدم امروز هم برای تحت نظر بودن رفتم پیش یه پزشک زنان و مجدد سنو شکمی انجام داد و بازم اوکی بود خدارو شکر
سوالم این هست که فشار اون غلتک سنوگرافی به جنین آسیب نمیزنه؟ چون شکمم و چند باری فشار داد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



506
1401/09/01





