سلام به روی ماهتون عزیزم
زنده باشید ❤️
مامان گل، قبل دادن نمونه ادرار دلبندتان مولتی ویتامین خورده بود؟
عزیزم ادرار اسید بوده که میتواند به همین علت باشد. ولی کم آبی بدن هم میتواند علت باشد مایعات بیشتر بدهید. در هنگام انجام آزمایش بیمار نبوده ؟
نه هفته پیشش دو روز مریض بود
عزیزم دلبندتان طبق رنج کودکان کم خونی ندارد، سطح زیردسته های گلبول سفید کمی نوسان دارند اما تعداد کلی خوب است حقیقتا تفسیر این مورد با متخصص اطفال است اما مجموعا همه چیز خوب بوده و فقط برای اطمینان با متخصص اطفال هم مشورت کنید
ممنون دکتر جان، بله وقت دکتر برا مراجعه حضوری گرفتم فقط تا اون روز نتونستم تحمل کنم
ممنون ازتون 🌹
احسنت به شما که پیگیر هستید مامان دوست داشتنی ❤️❤️