سلام عرض شد من ۱۵ روز لکه بینی داشتم قهوه ای رنگ ۸ روز به پری شروع شد دوروز به پریودیم ازمایش خون دادم باردار نبودم ۲>این بود عدد بتام . دوروز پیش ینی ۴ روز از موعد پریودیم گذشت رفتم سونو نه کیست داشتم نه ساک حاملگی دیده و شد و دکتر گفت تخمدانهاتم خیلی خوبن الان دقیق ۶ روزه که پریودیم عقب افتاده نمیدونم چکار کنم لکع بینی هم از روز ۴ پریودیم قطع شده کلا تا ۴ مریودی درد زبر شکم و لگن داشتم و کمردرد ولی الان دیگه دردارو ندارم ممنون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



575
1401/09/01






