سلام عزیزان وقت همگی بخیر.
من دی ماه پارسال iud گذاشتم.تا ماه پیشم همچنان با وجود دستگاه جلوگیری داشتم.
تقریبا یک هفتس ک پریودم تموم شده،دیروز عصر نشسته بودم با دخترم بازی میکردم یهو بین پام پر از خون شد.خون ب حدی غلیظ بود ک بسختی تمیز شد و بوی خیلی بدی داشت،زمانی ک سر سنگ توالت نشستم یک تیکه لخته خون غلیظ و سفت شده ک خیلی شبیه ب تیکه گوشت بودش افتاد.
و همچنان خونریزی دارم ولی خیلی کمه.ن اونطوریه ک بگم شبیه ب پریوده و ن درحدی هست ک بگم لکه بینیه.
این الان چی میتونه باشه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



499
1401/08/30


