من ۸ هفته ۴ روزم بود رفتم
آخر هفته ی دیگع میتونی بری
خیلی زود رفتی حداقل بذار ۸ هفته پر بشه
هشت برو عزیزم من دکترم گفت قبل 8 اصلا نرین یه وقت تشکیل نشده هنوز استزس میگیرین
توی اوما خودش برات سونوهاتو ستاره گذاشته.روی ستاره ها بزن میگه چه سونویی چه هفته ایه.
سلام خوبی اوما امروز برای زده سونوگرافی قلب جین تشکیل بشه
امروز ساعت ۶ربع عصرنوبت دارم خدا برایم دعاکنید قلب جین تشکیل بشه
زود سن بارداری من هفت هفته دو روز