با سلام خدمت پزشک عزیز اوما ..من دخترم دیروز لبش خورد به سنگ جلو اشپزخونه .. بعد یه کوچولو خون اومد زخم شده بود ..ک باد کرده بود .. شبشم اینجوری قرمز شده و زخم شده ..چیزی لازمه که بزنم ؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



637
1401/08/29



