سلام خانم دکتر عزیز و محترم خداقوت
من سه چهارروزیه که درد شدید دندون دارم و هیچ جوره ارومنمیشه تابرم درست کنم نوبتم نشده و مجبور شدم از شیاف دیکلوفناک و ژلوفن و دوسه بارم نوافن استفاده کنم
دکترهم گفته اموکسی سیلین بخورم برا عفونتش
هیچ جوره هم شیشه نمیگیرع و شیر خشک نمیخوره که شیر خودمو ندم
نگران تاثیر این مسکن ها هستم که باشیرم پسرم میخوره
چه تاثیری داره؟ آیا خطرناکه؟ شیاف چطور؟ ممنون میشم کمک کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



251
1401/08/29


