سلام خانم دکتر عزیز
من دو هفته پیش امپول پروژسترون زدم ولی هنوز پریود نشدم
از چی میتونه باشه؟
پرسش (1401/08/28):
امپول پروژسترون زدم پریود نشدم
897
34
1401/08/28
سوال کننده
0
1401/08/28
فافا s
تست نزدی?
0
1401/08/28
فافا s
اگرمیخوای فقط خانم دکترجواب بدن درستش کن
0
1401/08/28
🥰 فاطمه 🥰
حامله ای
0
1401/08/28
سوال کننده
تست پنج روز پیش زدم یه خط یود
0
1401/08/28
🥰 فاطمه 🥰
منم زدم که پریود بشم حامله بودم
0
1401/08/28
🥰 فاطمه 🥰
لقاحم دیر بود
0
1401/08/28
سوال کننده
کمرم بعضی وقتا و دلم درد میگیره
0
1401/08/28
سوال کننده
چند وقت بعدش فهمیدی؟
0
1401/08/28
🥰 فاطمه 🥰
ببین تا ۱۴ روز حتما باید پریود بشی اگه نشدی حامله ای دیگه
0
1401/08/28
سوال کننده
منظورم اینه که غیر از حاملگی هیچ دلیل دیگه ای نمیتونه داشته باشه؟؟
0
1401/08/28
🥰 فاطمه 🥰
نمیدونم چند روز بعدش بی بی زدم چون میخواستم برم شهربازی
شوهرم گفت بزن اگه خواستی وسیله خطرناک سوار شی مطمئن باشی
زدم مثبت بود ولی خیلی کمرنگ
شوهرم گفت بزن اگه خواستی وسیله خطرناک سوار شی مطمئن باشی
زدم مثبت بود ولی خیلی کمرنگ
0
1401/08/28
🥰 فاطمه 🥰

این بود
0
1401/08/28
سوال کننده
اهان ب سلامتی عزیزم
0
1401/08/28
🥰 فاطمه 🥰
نه دیگه اگه پریود نشی جای بچه رو سفت میکنه
0
1401/08/28
سوال کننده
اهان
0
1401/08/28
سوال کننده
من چون قبلا هم زدم
0
1401/08/28
🥰 فاطمه 🥰
انشالله هرچی خیر و صلاحته همون پیش بیاد
0
1401/08/28
سوال کننده
بلافاصله بعد ۵ روز پریود میشدم
0
1401/08/28
سوال کننده
سابقه نداشت اینقد طول بکشه
0
1401/08/28
🥰 فاطمه 🥰
پس بی بی بزن
0
1401/08/28
سوال کننده
باشه حتما
0
1401/08/28
مامان رها ♥️
عزیزم منم یبار پروژسترون زدم بعد 14روز نیومد رفتم دوباره آمپول زدم یه هفته بعدش پری اومد
0
1401/08/28
سوال کننده
علائم پربود داشتی تو اون ۱۴ روز؟؟
0
1401/08/28
zahra 👶💑👫
عزیزم بهتره ازمایش بدی به بی بی چک های الان اعتمادی نیست
0
1401/08/29
رها کریمی
شما چن روز بود که پریود نشدید؟ و. بعد چند روز فهمیدید حامله اید؟
0
1401/08/29
پزشک اوما
سلام نازنینم
قبل تزریق آمپول پروژسترون ، آزمایش خون داده بودید؟
قبل تزریق آمپول پروژسترون ، آزمایش خون داده بودید؟
0
1401/08/29
سوال کننده
حدودا دو هفته قبلش داده بودم
0
1401/08/29
Sani_mom2 🪴
بیبی چک بزن خب 😍
0
1401/08/29
پزشک اوما
پس آزمایش را تکرار کنید اگر نتیجه منفی بود سونوگرافی بدهید ❤️
0
1401/09/01
سوال کننده
دوستان بیبی زدم الان
0
1401/09/01
سوال کننده
یه خط بود
0
1401/09/01
سوال کننده
این موقع درسته یا ناشتا بزنم؟
0
1401/09/01
سوال کننده
فقط سینه هام یه هفته بیشتره درد میکنه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




