سلام من بعضی وقتا هم تخمدان چپ هم راست تیر میکشه و درد میکنه طبیعیه؟!
سر پسرم اینطور نبودم
پرسش (1401/08/28):
درد تخمدان در هفته ششم!!
433
90
1401/08/28
سوال کننده
0
1401/08/28
بانو آسو .
وحشتناکه منم همینجورم مخصوصا فعالیت ک دارم😢میگن طبیعیه
0
1401/08/28
nasrin ....
منم اینجوریم خیلی میترسم
0
1401/08/28
nasrin ....
من فقط تخمدان راستمه
0
1401/08/28
بانو آسو .
یبوست ندارید؟
0
1401/08/28
بانو آسو .
نفخ و یبوست هم میگن باعث فشار ب تخمدان میاد و درد میگیره
0
1401/08/28
سوال کننده
نه منکه یبوست ندارم
0
1401/08/28
سوال کننده
نمیدونم از چیه
0
1401/08/28
سوال کننده
دقیقا منم وقتی فعالیت میکنم
0
1401/08/28
سوال کننده
بانو آسو پنج هفته و چند روزی؟
0
1401/08/28
درانتظار معجزه درحدخدابودنت
منم درد تخمدان شدید دارم دوطرف وقتی فعالیت میکنم یا چیز سنگین ور میدارم بیشتر میشه دردش ولی نمیدونم باردرم یانه
0
1401/08/28
درانتظار معجزه درحدخدابودنت
اگر لتروزول خوردید میتونه در اثر اون باشه
0
1401/08/28
سوال کننده
از موعدتون گذشته؟
0
1401/08/28
سوال کننده
نه هیچی مصرف نکردم
0
1401/08/28
M j
برامن تخمدان چپم میگیره ترشحم میاد فک کنم عادی راسی شما ها چ علایمی دارین الان من هیچی ندارم 🤭🤭
1
1401/08/28
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
منم هفته ۵ زیاد درد داشت هی میگرفت ول میکرد خوب شد تخمدان چپم الان یه کیست بزرگ دارم اون گاهی میگیره
الان به شدت نفخخخ دارم 🥴 و یبوست
الان به شدت نفخخخ دارم 🥴 و یبوست
0
1401/08/28
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
من یکم نوک سینه م درد میکنه و گاهی حالت تهوع شدید میشه گاهی کم
0
1401/08/28
درانتظار معجزه درحدخدابودنت
نه عزیزمدوروز ب موعدم مونده دوروز قبل ک چهار روز ب موعدم مونده بود بی بی چکم کاملا منفی بود تمام علائم پریودی رو هم دارم
0
1401/08/28
سوال کننده
منم هیچ علائمی ندارم هیچی حتی نوک سینه هامم درد نداره
فقط درد تخمدان
فقط درد تخمدان
0
1401/08/28
سوال کننده
به نظرت ممکنه از کیست باشه؟🤔
0
1401/08/28
سوال کننده
انشالله همین ماه نتیجه بگیری
0
1401/08/28
درانتظار معجزه درحدخدابودنت
مرسی عزیزم خودم ک خیلی امید دارم انشاالله
0
1401/08/28
سوال کننده
منم موعدم۲۰ بود ۱۸ بی بی زدم منفی شد ۲۲ زدم مثبت شد دقیق چهار روز بعدش
0
1401/08/28
سوال کننده
انشالله مال شماهم همینطور باشه
0
1401/08/28
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
نمیدونم من اون موقع که درد داشتم دکتر گفت ممکنه بخاطر کیست باشه
0
1401/08/28
سوال کننده
اهان شما برای سونو قلب رفتین؟
0
1401/08/28
M j
بچه ها توچ تاریخی بتاتون چقد بود میخام ببنم هفته من چقده
0
1401/08/28
سوال کننده
من دوروز بعد موعد۷۴
0
1401/08/28
M j
ن تاریخشو میگم
0
1401/08/28
M j
برامن ۱۲این ماه بتام ۲۶۰بود
0
1401/08/28
سوال کننده
اهان من ۲۴ ابان ۷۴
0
1401/08/28
سوال کننده
بیایین یه تایپک واسه هفته خودمون بزنیم تا اخر زایمان کنار هم باشی تجربیاتمون رو بگیم
0
1401/08/28
M j
من تاریخ بارداریمو بر اساس پریودم نزدم وگرنه اخرین پریود ۳۰شهریور شدم ولی لقاحم خیلی گرفته
0
1401/08/28
سوال کننده
پس الان تاریخ تو بر اساس تخمک گذاریه؟
0
1401/08/28
سوال کننده
سونو رفتی؟
0
1401/08/28
M j
براساس سونو ساکم زدم
0
1401/08/28
M j
اره رفتم هفته ی پیش پنشنبه
0
1401/08/28
سوال کننده
اهان پنج هفته و چند روزی؟
0
1401/08/28
M j
پنشنبه هفته پیش ۵هفته ۲روز زده بود سونو
0
1401/08/28
M j
ده روزم بعدم سونوقلب دارم
0
1401/08/28
سوال کننده
اهان فهمیدم
بعد سونو ساک و همه چیز رو دید؟؟
بعد سونو ساک و همه چیز رو دید؟؟
0
1401/08/28
سوال کننده
داخلی دادی یا شکمی؟
0
1401/08/28
M j
فقد ساکو دید ازروشکم
0
1401/08/28
M j
فک کنم تاالان قلبش تشکیل شده ولی دکترم گفتهد۸آدر برم سونو قلب
0
1401/08/28
M j
بتامم ۲هزارو خورده ای بود رفتم سونو ساگ
0
1401/08/28
M j
ک
0
1401/08/28
سوال کننده
اهان انشالله به سلامتی باشه
میگم که بتا باید خیلی باشه که بشه ساک رو دید منکه ۷۴ بود دوباره نرفتم ندادم خداروشکر مشکلی ندارم فقط همین درد تخمدان استرسم گرفته
میگم که بتا باید خیلی باشه که بشه ساک رو دید منکه ۷۴ بود دوباره نرفتم ندادم خداروشکر مشکلی ندارم فقط همین درد تخمدان استرسم گرفته
0
1401/08/28
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
نه ساک رفتم ۵ هفته بودم
0
1401/08/28
سوال کننده
کیست رو تو همون ۵ هفتگی تشخیص داد؟
0
1401/08/28
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
ماهی که باردار شدم لتروزول خوردم
باعث شد تخمدان چپم بزرگ بشه خیلی درد بدی داشتم قبل اینکه بفهمم باردارم رفتم سونو گفت تخمدان بزرگ شده کیست داری بعد برا سونو ساک که رفتم جای دیگه گفت یه کیست بزرگ داری باید مراقبت کنی
باعث شد تخمدان چپم بزرگ بشه خیلی درد بدی داشتم قبل اینکه بفهمم باردارم رفتم سونو گفت تخمدان بزرگ شده کیست داری بعد برا سونو ساک که رفتم جای دیگه گفت یه کیست بزرگ داری باید مراقبت کنی
0
1401/08/28
سوال کننده
اهان انشالله که صدای قلب کوچولوتو بشنوی برای ماهم دعا کن ممنون♡
0
1401/08/28
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
سلامممم دوستان منم هفته ۷مم ...شش هفتم ک تموم شد رفتمسونو قلب خداروشکر خوب بود..فقط ی وقتایی درد تخمدان و ی کم زیر دلم ادیت میکنه ک با استراحت رفع میشه
0
1401/08/28
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
امروزم بیدار شدم سر دلم ...انگار معدمه درد میکنه ....و وسط دو تا سینه هامم درد دارم ی کم
0
1401/08/28
سوال کننده
اره منم همینطورم ولی معمولا میگن طبیعیه شما از همون اول درد تخمدان داشتی؟؟
0
1401/08/28
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
اره من چون امپول اچ سی جی زده بودم از همون وقت ک امپولو زدم درد تخمکام شروع شد...الان کمتر انگار داره میشه
0
1401/08/28
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
انشاالله همچنین شما 💚
0
1401/08/28
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
من حالت تهوع خداروشکر ندارم تقریبا ...اما مثل قبل همه جیزو نمیتونم بخورم..و اینکه تند تند گشنم میشه و ی چیز کوچولو باید بخورم وگرنه فشارم میفته
0
1401/08/28
سوال کننده
فهمیدم دیگه تحمل میکنیم تا برم سونو ببینم چ میشه😂شما سونو شکمی دادین؟
0
1401/08/28
سوال کننده
stk: |~|11|~|107_col
0
1401/08/28
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
بله عزیزم سونو شکمی
0
1401/08/28
سوال کننده
منم ندارم من اصلا علائم ندارم😑
0
1401/08/28
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
اتفاقا منم ب دکترم گفتم تهوع اینا ندارم...گفت برو خداروشکر کن دختر
0
1401/08/28
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
گرسنتونم میشه تند تند یا نه...تکرر ادار چی
0
1401/08/28
سوال کننده
اونکه اره راست میگه من سر پسرم از هشت هفتگی شروع شد حالت تهوع ولی قبلش نوک سینه هام ب شدت درد میکرد جوری ک لباسم بهشون میخورد جیغ میزدم
ولی این یکی اصلا هیچی
ولی این یکی اصلا هیچی
0
1401/08/28
سوال کننده
هیچی اصلا😐
0
1401/08/28
سوال کننده
شایدم تاره علائم شروع بشه
0
1401/08/28
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
آره جفتش زیاد
0
1401/08/28
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
اره بیشتر علائما از ۶ ک تموم شد شروع میشه
0
1401/08/28
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
بچه ها من دیروز ظهر یه لک قهوه ای خیلی کوچولو بعد ادرارم دیدم دوباره امروز ظهر یه لک قهوه ای کوچولو بعد ادرار دیدم
عصر میرم دکتر برام دعا کنید 🙏
قبلاً ۳ بار سقط داشتم 😓
عصر میرم دکتر برام دعا کنید 🙏
قبلاً ۳ بار سقط داشتم 😓
0
1401/08/28
سوال کننده
درد پریودی هم داری؟
0
1401/08/28
سوال کننده
لک فکر نمیکنم مشکلی خاصی باشه استراحت داشته باش
0
1401/08/28
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
نه درد ندارم اصلا
0
1401/08/28
سوال کننده
شاید هماتوم باشه
اون ۳ تا سقط علتش چی بود؟
اون ۳ تا سقط علتش چی بود؟
0
1401/08/28
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
نمیدونم دیروز تا حالا از ترس فقط دارم میلرزم
توکل به خدا
توکل به خدا
0
1401/08/28
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
توقف رشد قلبشون تشکیل نمیشد
0
1401/08/28
درانتظار معجزه درحدخدابودنت
انشاالله 🥺🥺❤️❤️
0
1401/08/28
elnaz sph
منم اخرین پریودم۲۷شهریور بوده ولی طبق سونو تازه امروز رفتم هشت هفته
0
1401/08/28
درانتظار معجزه درحدخدابودنت
اره انشاالله منم بهتون بپیوندم🥺🥲
0
1401/08/28
elnaz sph
من ی تاپیک زدم بیاین همونجا
0
1401/08/28
مهتاب 25
آخ منم
0
1401/08/28
مهتاب 25
دوستان من ترشح قهوه ای دارم مثل قبل پریود کسی بوده اینجوری باشه؟
0
1401/08/28
سوال کننده
اسم تایپک چیه
0
1401/08/28
سوال کننده
به امید خدا😍
0
1401/08/28
elnaz sph

اینه عزیزم
0
1401/08/28
elnaz sph
فرسادم اسکرینشو
0
1401/08/28
پزشک اوما
سلام جان دلم
تا به حال سونوگرافی انجام دادین ؟
تا به حال سونوگرافی انجام دادین ؟
0
1401/08/28
سوال کننده
نه انجام ندادم هنوز
0
1401/08/28
سوال کننده
پیدا کردم عزیزم ممنون
0
1401/08/28
elnaz sph
خاهش
0
1401/08/28
پزشک اوما
عزیزم اگرچه این دردها در ابتدای بارداری میتوانند طبیعی باشند اما فردا سونوگرافی اولیه جهت تعیین محل ساک بارداری و اطمینان از داخل رحمی بودن آن انجام دهید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- زمان مناسب شروع قرص لتروزول
- سلام آیا سونو مشکل داره ؟؟؟
- اقدام به بارداری و نداشتن فولیکول تخمدان سمت چپ
- بارداری دوم بعد از تنبلی تخمدان
- اقدام به حامله شدن تیرکشیدن واژه ودردتخمدان چب وتیرکشیدن واس چیه؟
- درد شدید تخمدان ها و رحم و زیر دل
- درد در تخمدان راست
- سلام اینجا تخمدان نیست پس چراتیرمیکشه؟
- احساس سوزش تخمدان بعد رابطه
- برای تقویت تخمدان چکار کنم




