دختر منم از وقتی دنیا اومد موقع شیر خوردن سرش عرق میکرد
بزرگتر شد بهتر شد
الانم بالشش خیسه شاید خونه زیادی گرمه یا لباس گرم تنش میکنین یا بالشش پشم شیشه هست ک اون خودش زیادی گرم میکنه
الان من دارم دخترمو از شیر میگیرم مجبورم تو تاب پارچه ای ک حالت گهواره میشه بزارم ون پشم شیشه هست پتو میندازم روش عرق میکنه خیس میشه
درضمن همه از شیش ماهگی قطره اهن میدن حتی بعضیا زودتر .واسه اینکه بدونی اهن بدنش کمه یا نه ازمایش کم خونی ازش بگیرین خیالتون راحت باشه
دخترمن کم خون بود از دو ماهگی قطره اهن میدادم
ای جانم خدا حفظش کنه برات
نگرانم میترسم خدایی نکرده کمبود ویتامین دی یا تیروئید باشه
خونه گرمه اما لباسش و کم کردم
سلام به روی قشنگتون مامان جان
جان دل در غالب مواقع شرایط طبیعی است چون سیستم دمایی کودکان در این سنین هنوز در حال تکامل است و با بزرگتر شدن شرایط بهتر خواهد شد اما اگر خیلی نگران هستید، یک چکاپ کامل انجام دهید. در مورد کامویت پلاس هم بنظر من چون دو ماه است میدهید قطع کنید چون زینک دارد و مداوم نباید داده شود، آهن و مولتی ویتامین به. صورت مجزا بدهید 🌹