سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشید
امروز اولین روز پریودمه خواستم ببینم از کی میتونم مصرف مکمل رو شروع کنم خودم pco هستم و همسرم تحرک اسپرمش پایین هست هر دو مکمل رو گرفتیم از کی میتونیم شروع کنیم به مصرف و نحوه مصرفش چطوره ممنون میشم راهنمایی کنید 🙏
پرسش (1401/08/26):
نحوه مصرف مکمل اووبوست و فرتیل اید فور من
769
36
1401/08/26
سوال کننده
0
1401/08/26
زهراا🤲خدایا شکرت
هردو از روز اول پریود شروع کنید تا زمانی که مثبت بشید
هروقت مثبت شدید قطع کنید در غیر این صورت ادامه بدید و قطع نکنید
هروقت مثبت شدید قطع کنید در غیر این صورت ادامه بدید و قطع نکنید
1
1401/08/26
سوال کننده
ممنون عزیزم روزی چند تا و چه وقت از روز مصرف کنم
0
1401/08/26
مینا 🍀
اوابوست من روزی 3عدد تا 4 عدد مجازم بخورم
بعد از صبحانه و ناهار و شام یک عدد
بعد از صبحانه و ناهار و شام یک عدد
0
1401/08/26
سوال کننده
بر حسب چی روزی ۳ تا ۴ عدد مجاز هستید
0
1401/08/26
مینا 🍀
واسه تقویت و عملکرد تخمدان
من ای وی اف هستم شاید با شما فرق کنه
پزشک اوما جوابتون بده
من ای وی اف هستم شاید با شما فرق کنه
پزشک اوما جوابتون بده
0
1401/08/26
سوال کننده
آهان ممنون عزیزم
0
1401/08/26
سوال کننده
فقط اگه امروز مصرف نکنم از فردا شروع کنم مشکلی نداره؟
0
1401/08/26
مینا 🍀
نه مشکلی نیست داروهای تقویتی هستن
نیاز به روز و ساعت دقیقی نداره
نیاز به روز و ساعت دقیقی نداره
0
1401/08/26
سوال کننده
اوکی فداتشم دست گلت درد نکنه
1
1401/08/26
مینا 🍀
خواهش میکنم عزیزم🌹
0
1401/08/26
پزشک اوما
سلام به روی خوشگلتون عزیزجانم
زنده باشید 🌹
عزیزم هر دو را میتوانید از همین امروز و مطابق با دستور پزشک تجویز کننده شروع کنید ، اصولا زمان مشخصی برای شروع مصرف ندارد در هر زمان از سیکل میتوانید شروع کنید 🌹
زنده باشید 🌹
عزیزم هر دو را میتوانید از همین امروز و مطابق با دستور پزشک تجویز کننده شروع کنید ، اصولا زمان مشخصی برای شروع مصرف ندارد در هر زمان از سیکل میتوانید شروع کنید 🌹
0
1401/08/26
سوال کننده
ممنون خانم دکتر گل سلامت باشید.
عزیزم چند ماه پیش از خودتون سوال کردم واسه آزمایش اسپرم همسرم خودتون زحمت کشیدید گفتید فرتیل اید فور من استفاده کنند واسه بهتر شدن تحرک اسپرمشون خودم هم اووبوست رو گرفتم چون شنیدم تاثیر داره واسه باروری پزشک دیگه ای واسم تجویز نکردند برای همین نمیدونم نحوه مصرفش رو که روزانه چند تا و چه ساعتی مصرف کنیم بهتره؟؟
عزیزم چند ماه پیش از خودتون سوال کردم واسه آزمایش اسپرم همسرم خودتون زحمت کشیدید گفتید فرتیل اید فور من استفاده کنند واسه بهتر شدن تحرک اسپرمشون خودم هم اووبوست رو گرفتم چون شنیدم تاثیر داره واسه باروری پزشک دیگه ای واسم تجویز نکردند برای همین نمیدونم نحوه مصرفش رو که روزانه چند تا و چه ساعتی مصرف کنیم بهتره؟؟
0
1401/08/27
پزشک اوما
عزیزم همسرتان به اورولوژیست مراجعه داشتند؟ تحرک طبیعی بوده و گفتم برای بهبود بیشتر بخورند یا کم بوده؟
0
1401/08/27
پزشک اوما
برقرار باشید جانم ❤️
0
1401/08/27
سوال کننده
نه متاسفانه نرفتند من هم خودم مکمل ها رو واسشون گرفتم😥
0
1401/08/27
سوال کننده

0
1401/08/27
سوال کننده

0
1401/08/27
پزشک اوما
عزیزم همان فرتیل اید فور من را روزی یک عدد بخورند، اگر تا 3 ماه. بارداری حاصل نشد تکرار آزمایش لازم است. خودتان مشکل تخمک گذاری دارید ؟
0
1401/08/27
سوال کننده
چشم خانم دکتر عزیز. بله خودم هم pco هستم کم کاری تیروئید و غلظت خون هم دارم
1
1401/08/27
پزشک اوما
جان دل شما با روزی یک بار شروع کنید و با سونوگرافی روند تاثیر بر رشد فولیکول ها چک شود اگر جواب نداد دوز تا. 4عدد در روز قابل افزایش است🌹
1
1401/08/27
سوال کننده
چشم عزیزم خیلی ازتون ممنونم خیر ببینید
0
1401/08/27
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا عزیز مهربانم ❤️❤️
ممنونم از دعای خیرتون و امیدوارم که همیشه شاد باشید 💙💜💙
ممنونم از دعای خیرتون و امیدوارم که همیشه شاد باشید 💙💜💙
0
1401/08/27
پزشک اوما
stk: |~|11|~|108_col
1
1401/08/28
سوال کننده
مرسی عزیزم همچنین شما❤❤❤
1
1401/08/28
سوال کننده
stk: |~|11|~|29_col
1
1401/08/28
پزشک اوما
stk: |~|11|~|113_col
1
1401/08/28
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ❤️❤️❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




