انگشت لای در مونده وحالا ناخن بعد ی هفته افتاد
آیا بازم رشد میگنه من خیلی نگرانم
کسی تجربه داره
پرسش (1401/08/26):
انگشت لای در مونده وحالا ناخن بعد ی هفته افتاد
2955
33
1401/08/26
سوال کننده
0
1401/08/26
سوال کننده

0
1401/08/26
سوال کننده
انگشت دخترم موند لای در کبود شد بعد ناخنش افتاد ایا دوباره رشد میگنه یا ببرمش دکتر توروخدا جواب بدید
4
1401/08/26
سلین حسینی
مطمئن باش رشد میکنه
ولی دکترم ببر خدایی نکرده عفونت نکنه
ولی دکترم ببر خدایی نکرده عفونت نکنه
0
1401/08/26
سوال کننده
عفونتی نداره چون همش بتادین شستشو میدم همین الان افتاد اصلا هم درد نداشت گریه نکرد خودم دیوونه شدم
1
1401/08/26
نسترن ..
اخی طفلی دلم ریش شد...اره رشد میکنه من بچه بودم بارها برام اتفاق افتاده انگشتم لا در ماشین موند😬
0
1401/08/26
سوال کننده
خدا کنه تا دستش خوب بشه من مردمو زنده شدم
0
1401/08/26
سلین حسینی
زود افتاده آخه واس همین خون اومده
وگرنه بچه فامیل ما اول کبود شد ناخن بعد سیاه شد بعد که نصفش در اومد رویی کنده شد
وگرنه بچه فامیل ما اول کبود شد ناخن بعد سیاه شد بعد که نصفش در اومد رویی کنده شد
1
1401/08/26
سوال کننده
نمیدونم واقعا دلم کبابه
1
1401/08/26
سوال کننده
ناخنش سیاه شده بود امروز حمام بردم زیاد تو آب بود اومدیم بلند شد الانم افتاد😢
0
1401/08/26
رضوان مامان علی آقا
اره گلم درمیاد دوباره
0
1401/08/26
setare ..
مال منم ی بار لای در موند افتاد وقتی ده سالم بود
بعد باز در اومد
بعد باز در اومد
0
1401/08/26
💕هانا 💕
در میاد، برادرزاده منم انگشت اشارش موند لای در حتی بخیه هم خورد، ولی باز خداروشکر در اومد ناخنش، نگران نباش
0
1401/08/26
💕هانا 💕
اونم تقریبا سه چهار سالش بود
0
1401/08/26
Nazi ❤🥰)
سلام عزیزم منم تو بچگی ناخونم افتاد زود خوب میشه نگران نباش
0
1401/08/26
kok_mi
آره درمیاد ولی یه دکتر ببرش
0
1401/08/26
تیامH jlili
سلام گلم بعله رشد میکنه من چندین بار ناخونام افتادن دوباره رشد کردن نگران نباش من فک کنم فقط یکی از ناخونام نیفتاد از بس شررررررررررر بودم
1
1401/08/26
بهار امیری
سلام دختر منم همینطور شد و ناخن خوشگل دوباره در آورد، نگران نباش
0
1401/08/26
مامان آروشا کوچولو
در میاد
برا منم اونطوری شده
برا منم اونطوری شده
0
1401/08/26
فاطمه حسینی
سلام من چندبار این اتفاق برام افتاده اره عزیزم نگران نباش رشد میکنه
0
1401/08/26
رقیه 💚
فدای انگشت بشم من
نالاحت هباش
زود خوب میشی مامانی برات لاک میزنه😘😘😘😘😘😘😘😘
نالاحت هباش
زود خوب میشی مامانی برات لاک میزنه😘😘😘😘😘😘😘😘
0
1401/08/26
سوال کننده
قربونت بشم عزیزمی ❤️ انشاالله
0
1401/08/26
سوال کننده
ممنونم
0
1401/08/26
سوال کننده
ممنون از دل گرمیتون
0
1401/08/26
سوال کننده
ممنونم از شما
0
1401/08/26
سوال کننده
بعد ببخشید چقدر طول میکشه دربیاد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




