سلام مادرای گل و دکتر اومای عزیز. پسرم واکسن دوماهگیشو زده الان بهش قطره استا رو دادم بعد چند مین قشنگ بالا اوزد .موندم که تاثیرشو میذاره یا نه دوباره باید بدم یا نه ؟
پسرم چهارو نیم کیلو که دوبرابر وزنش 9قطره میدم . امروز روز دومشه نمیدونم چرا وقتی تو دهنش میریزم عق میزنه ولی دیروز اینجوری نبود
پرسش (1401/08/26):
سلام .پسرم واکسن زده قطره استا دادم بالا اوزد باید بدم بازم؟
395
44
1401/08/26
سوال کننده
0
1401/08/26
سوال کننده
کسی نیست راهنماییم کنه؟
0
1401/08/26
گلاب 🌎
عزیزم من همین سوالو از دکتر پرسیدم گفت اگه همون لحظه بالا اورد میتونی دوباره بدی ولی اگه ده دقیقه بعد یا نیم ساعت و اینا بود نه بش نده
0
1401/08/26
گلاب 🌎
بعدم اگر با قطره عق میزنه یک سوم شیاف بذار براش قطره نده بش
0
1401/08/26
سوال کننده
مرسی عزیزم منم نفهمیدم چقدر گذشت بالا اورد ولی تایم کمی بود .پسرم تب نکرده و دماش 36.5باز با این حال بدم؟
0
1401/08/26
سوال کننده
اخه شیاف مگه برای تب خیلی بالا نیست؟
0
1401/08/26
گلاب 🌎
اگه تب نداره نذار
0
1401/08/26
گلاب 🌎
ولی مرتب چک کن یهو تب نکنه
0
1401/08/26
سوال کننده
بعد استا چک کردم 36.7بود
0
1401/08/26
سوال کننده
اگه یه موقع تب کرد قطره استاشو بدم؟
0
1401/08/26
گلاب 🌎
من فکر کردم تب داره نمیخاد بذاری عزیزم
0
1401/08/26
گلاب 🌎
همون قطره رو هم نده فعلا
0
1401/08/26
سوال کننده
نه عزیزم . امروز روز دومش ب که رفته تو روز سوم .یعنی فردا روز سومشه . تب نکرد خداروشکر بالاترین درجه بدنش 37.5بود
0
1401/08/26
گلاب 🌎
آره اگه تب کرد بده ولی چون روز دومشه دیگه فکر نکنم تب کنه اگر فردا هم تب کرد باید ببری دکتر تب بالای ۳۷/۵
0
1401/08/26
سوال کننده
باشه عزیزم
0
1401/08/26
سوال کننده
من دوشنبه واکسنشو زدم
0
1401/08/26
نسترن ..
عزیزم اگ همون موقع بالا اورده بده اگ نیم یا یساعت بعد بالا اورده نده
0
1401/08/26
سوال کننده
والا اینقدر هول شدم چون بالااورد ریخت رو لباسو گردنش اینا رفتم شستمش ساعتونگاه نکردم دقیقا نمیدونم چقدر گذشت .ولی نیم ساعت فکر ن شده باشه .یدبختی اینه غر میزنه عق میزنه
0
1401/08/26
سوال کننده
اخه تب نداره ها . درجه حرارتش 36.7هست
0
1401/08/26
سوال کننده
اخه از طرفی بچگی گشنه اس میخوام شیرش بدم الان دویاره قطره ب باید برای شیرش فاصله بدم
0
1401/08/26
نسترن ..
عزیزم دیگه نده بهش اصل همون ۲۴ساعت اول ک مراقب تبش باشی
0
1401/08/26
سوال کننده
باشه عزیزم . یعنی دیگه الان رفته تو روز سوم تاحالا تب نکرده نمیکنه درسته؟
0
1401/08/26
نسترن ..
ن دیگه تموم شده
0
1401/08/26
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1401/08/26
نسترن ..
استا زیادی برا کبد بچه اصلا خوب نیس
0
1401/08/26
نسترن ..
فاصله نمیخاد بدی شیرشو بده گناه داره
0
1401/08/26
سوال کننده
من روز اول و دپم هر چهار ساعت دادم .درحالیکه الان دیدم تو تاپیکا بیشتریا کفتن هر شش ساعت .اخه بهداشت بهم گفت هر چهار ساعت
0
1401/08/26
سوال کننده
چشم .اخه مبگن باهاش یکی باشه بالا میاره
0
1401/08/26
نسترن ..
نمیاره نترس
0
1401/08/26
نسترن ..
درست گفته ۲۴ساعت اول هر چهارساعت روز دوم هر شش ساعت
0
1401/08/26
نسترن ..
پسر من فقط همون ۲۴ساعت اول تب میکرد و تموم
0
1401/08/26
سوال کننده
خو من اشتباه کروز دوم هر چهار ساعت دادم 😭
0
1401/08/26
سوال کننده
اخی عزیزم خدا حفظش کنه .چند درجه شد؟
0
1401/08/26
نسترن ..
۳۶
0
1401/08/26
نسترن ..
اشکالنداره برا دفع بعدت یاد گرفتی
0
1401/08/26
سوال کننده
36تب حساب میشه مگه؟ چون میگن از 37.5به بالا تب هست ک
0
1401/08/26
سوال کننده
اره عزیزم ممنون
0
1401/08/26
fatemeh *****
وای واکسن زدن بده از اون طرف استرس تب منم این ماه میخوام بزنم با چه دماسنجی تبشو اندازه گرفتید دقیق
0
1401/08/26
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
در موارد اورژانسی مانند این به تاپیک پشتیبانی اعلام کنید تا من سریعتر متوجه پیام شما بشوم.
اگر تب ندارد خیر نیازی نیست مجددا تکرار کنید 🌹
در موارد اورژانسی مانند این به تاپیک پشتیبانی اعلام کنید تا من سریعتر متوجه پیام شما بشوم.
اگر تب ندارد خیر نیازی نیست مجددا تکرار کنید 🌹
1
1401/08/26
سوال کننده
چشم ممنونم خانوم دکتر عزیز
0
1401/08/26
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا عزیزجانم و خواهش میکنم 🌹🌹
0
1401/08/26
پزشک اوما
stk: |~|12|~|288
0
1401/08/28
سوال کننده
چطوری یاید اعلام کنم؟
0
1401/08/28
پزشک اوما
اگر واقعا اورژانسی بود در تاپیک نکاتی که باید در طرح سوال رعایت کنید عکس عنوان تایپک ارسال کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




