سلام به خانوم دکتر و مامانای گل
پسر من 38 روزشه، کولیک داره و دارو میخوره. علاوه بر شیر خودم شیر کمکی هم بهش میدم.
چند روز پیش کولیکش شدید شد و بچم چند روز خیلی گریه و بی تابی میکرد. شیر هم بد میخورد. بعد از شیر خوردن بیشترش رو به صورت همون شیر بالا میاورد، بردمش دکتر گفت ریفلاکس نداره برای کولیکش یه داروی دیگه داد که خداروشکر خوب شده ولی هنوز شیشه و سینه رو بد میگیره، و شیر هم بالا میاره.
دکتر وزنش رو چک کرد گفت رشدش خوبه و لازم نیست شیرخشک رو عوض کنی، چندتا شیشه دیگه هم خریدم ولی باز بالا میاره، انگار شیر رو قلوپ قلوپ میخوره معدش اذیت میشه.
چیکار کنم که شیشه و سینه رو خوب بگیره قبلا اینجوری نبود، چند روزه اینجوری شده
پرسش (1401/08/25):
بالا آوردن نوزاد بعد از شیر خوردن
486
16
1401/08/25
سوال کننده
0
1401/08/25
parviiiiiiin r
سلام
من جواب سوالتونو نمیدونم ولی با اجازه یه سوال بپرسم. با چه دارویی کولیکش خوب شد؟
من جواب سوالتونو نمیدونم ولی با اجازه یه سوال بپرسم. با چه دارویی کولیکش خوب شد؟
0
1401/08/25
fatemeh *****
سلام مگه کولیک دارو داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
0
1401/08/26
....... ...
کولیک چی هست اصلا ؟
0
1401/08/26
مهدیس مامان راستین
دارو که داره ولی به بعضیا سازگار میشه و خوبشون میکنه و بعضیا نه داروهایی مثل کولیک ایز، سگانوز، اینفاکول، پدی لاکت و چندتا دیگه
0
1401/08/26
مهدیس مامان راستین
سوال منم هست
1
1401/08/26
مهدیس مامان راستین
دل درد و قولنج ۴ماهه اولی که بچه به دنیا میاد
0
1401/08/26
....... ...
اهااا
0
1401/08/26
سوال کننده
آره داره ،البته بیشتر به بچه بالای یک ماه میدن
برای نوزاد تازه متولد شده داروها محدوده یه سری از دکترا هم اصلا به زیر یک ماه دارو نمیدن
برای نوزاد تازه متولد شده داروها محدوده یه سری از دکترا هم اصلا به زیر یک ماه دارو نمیدن
1
1401/08/26
سوال کننده
اول کولی ایف دادم چند روز خوب بود بعد دوباره شروع شد، الان سه بار در روز قبل شیر نیم میل کولیید میدم در کنارش هم یه شربت به اسم اهورا نی نی بعد شیر هم یه میل اونو میدم.
0
1401/08/26
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
عزیزم فواصل شیردهی هرچند ساعت است ؟
دهان را از نظر برفک کنترل کنید ، آروغ را میگیرید ؟
عزیزم فواصل شیردهی هرچند ساعت است ؟
دهان را از نظر برفک کنترل کنید ، آروغ را میگیرید ؟
0
1401/08/27
سوال کننده
سلام
تقریبا هر 3ساعت بهش شیر میدم
برفک نداره فقط روی زبونش سفیده
آروغ هم میگیرم ولی خیلی سخت آروغ میزنه، خیلی طول میکشه تا یدونه یا دوتا آروغ بزنه
تقریبا هر 3ساعت بهش شیر میدم
برفک نداره فقط روی زبونش سفیده
آروغ هم میگیرم ولی خیلی سخت آروغ میزنه، خیلی طول میکشه تا یدونه یا دوتا آروغ بزنه
0
1401/08/27
پزشک اوما
عزیزم به آرامی با گاز روی بخش سفید زبان بکشید ببینید پاک میشود یا خیر
0
1401/08/29
سوال کننده
نه برفک نداره
دکتر معاینه کرد گفت مشکلی نیست
دکتر معاینه کرد گفت مشکلی نیست
0
1401/08/29
پزشک اوما
بسیار هم عالی عزیزم، بنابراین این بالا آوردن باید حضوری کنترل گردد موردی نیست که بتوان اینترنتی نطر داد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




