سلام عزیزم یه بیبی چک بزن خیالت راحت شه
بیبی روز موعدم زدم هاله کم رنگ انداخت بعد سه روز بعدش زدم همون مارک منفی شد
سلام من دوسال یدفولیک میخورم، تاحالا مشکلی پیش نیامده واسم
یدوفولیک ربطی ب تیرویید دارع مگ
عزیزم یدو فولیک ربطی ب پریود شدن یا نشدن نداره فداتشم فقط برای ما ک کم کاری داریم جایگزین اسید فولیک هستش چون ید داره
سلام نازنینم به روی ماهتون
یدوفولیک نمیتواند منجر به تاخیر در قاعدگی شود اما خود کم کاری تیروئید اگر کنترل نشده باشد یکی از علل تاخیر در قاعدگی است. در مورد شخص شما هم احتمال بارداری هست و هم اینکه ممکن است پریودتان صرفا دچار تاخیر شده باشد. آزمایش خون انجام دهید تا وضعیت باردار بودن یا نبودن شما مشخص شود و لطفا به بی بی چک اکتفا نکنید🌹
الان دکتر جان من که یدوفولیک میخورم بعد اگر باردار باشم باید اسید فوایک هم بخورم؟
در مورد کم کاری تیروئیدم هم الان طی این یک و نیم ماه اخیر کنترل شد توسط دکتر و کامل اومد پایین
خیر عزیزدلم نیازی به مصرف مجزا و جداگانه اسید فولیک نیست، بعد از اینکه باردار شدید و آزمایشات ابتدایی بارداری انجام شد برحسب سطح هورمون های تیروئیدی در رابطه با اینکه یدوفولیک را ادامه دهید یا صرفاً اسید فولیک بخورید تصمیمگیری خواهد شد💜