سلام وقتتون بخیر
من تیرویئد کم کار دارم
هفته ده هستم
دارو مصرف میکنم
چی بخورم خوبه
چی بده؟
منظورم تغذیه و خوراک روزانه هستش
پرسش (1401/08/25):
تیروئید کم کار در بارداری
387
23
1401/08/25
سوال کننده
0
1401/08/25
زهره دنیایی
من دکتر بهم گفت همه چی میتونی بخوری، فقط خانواده کلم نخور ،مثل کاهو و کلم بروکلی و کلم بنفش و کلم سفید
0
1401/08/25
مامان گردو
دقیقا منم همینا گفت
0
1401/08/25
مامان گردو
و بادام زمینی
0
1401/08/25
زهره دنیایی
مشکلی نیست فقط قرصات رو مرتب استفاده کن
0
1401/08/25
زهره دنیایی
و استرس و ناراحتی هم خوب نیست
0
1401/08/25
سعیده َ
هیچ مشکلی نداره من خودمم دارم
0
1401/08/25
زهره دنیایی
من وقتی ناراحت میشم گلوم باد میکنه
0
1401/08/25
سعیده َ
قرص مصرف کم سر وقت
0
1401/08/25
مهسا مامان ماهورا🌺
منم تیروئید کم کار دارم ولی از نظر تغزیه ای همه چی میخورم کلم و اینا که خطر داره آخه عاشق ترشی کلمم ببین تو بارداری حتی اگه تیروئیدیت پایینم بیاد بازم باید دارو بخوری مثلا من تیروئیدم اومد پایین ولی دوز داروم بیشتر شد که کنترل بشه پس وقتی دارو میخوری همه چی بخور 🤣🤣خودمو گول میزنم ولی از نظرم تغزیه واسه کسی هست که نرمال میشه دارو رو قطع میکنه میگن که مراعات کن که نخوای دوباره دارو بخوری نه ماها که چه کم بشه چه نه باید تا زایمان قرص رو مصرف کنیم همون قرص به اندازه کافی میارتش پایین دیگه
0
1401/08/25
سوال کننده
قانع شدم😋🤪
0
1401/08/25
سوال کننده
دکتر چیزی بهم نگفت متاسفانه گوگل اینارو دیدم که شما گفتید
0
1401/08/25
سوال کننده
به من روزی ی دونه کامل ی روز ی دونه و نصفی باید بخورم
شما چطور مصرف میکنی؟
شما چطور مصرف میکنی؟
1
1401/08/25
setare ..
باید دوز قرصتو ببری بالا
1
1401/08/25
setare ..
دکتر باید برات بنویسه
هر ماه هم ازمایش تیروئید بده
هر ماه هم ازمایش تیروئید بده
1
1401/08/25
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
وقتتون بخیر ❤️
عزیزم خانواده کلم ها را نخورید، سویا و بدام زمینی هم تا حد امکان مصرف نشوند. همچنین
به صورت کلی بهتر است بین مصرف قرص لووتیروکسین با قهوه، سویا و فرآورده های مبتنی بر آن، فیبر (موجود در میوه ها و سبزیجات و غلات کامل مثل نان سبوس دار و برنج قهوه ای)، شیر، انواع آب میوه ها خصوصا آب سیب، پرتقال و گریپ فروت، گردو، قرص کلسیم و قرص آهن فاصله باشد تا اثر قرص و عوارض جانبی آن کم یاد زیاد نشود. به یاد داشته باشید که اصلا نیازی به توقف مصرف این مواد نیست، فقط با فاصله ار لووتیروکسین مصرف شوند🌹
وقتتون بخیر ❤️
عزیزم خانواده کلم ها را نخورید، سویا و بدام زمینی هم تا حد امکان مصرف نشوند. همچنین
به صورت کلی بهتر است بین مصرف قرص لووتیروکسین با قهوه، سویا و فرآورده های مبتنی بر آن، فیبر (موجود در میوه ها و سبزیجات و غلات کامل مثل نان سبوس دار و برنج قهوه ای)، شیر، انواع آب میوه ها خصوصا آب سیب، پرتقال و گریپ فروت، گردو، قرص کلسیم و قرص آهن فاصله باشد تا اثر قرص و عوارض جانبی آن کم یاد زیاد نشود. به یاد داشته باشید که اصلا نیازی به توقف مصرف این مواد نیست، فقط با فاصله ار لووتیروکسین مصرف شوند🌹
1
1401/08/27
سوال کننده
ممنونم از جوابدهی کاملتون❤
0
1401/08/27
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم ❤️❤️
0
1401/08/27
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




