سلام وقت بخیر
دخترم ۵۰ روزه هست.
صورتش اگزما زده. مدفوع بدبو خلطی با رگه خون داره و دکتر آزمایش کلپروتکتین و خون مخفی داده. خون مخفی تو مدفوعش مثبت شده و کلپروتکتین ۵۰۰۰ هست. آلرژی به شیر گاو داره یا عفونت؟ خیلی نگرانم تا نوبت دکتر بشه. خواستم بدونم کسی تجربه ای داره
پرسش (1401/08/24):
خون مخفی مدفوع نوزاد
329
7
1401/08/24
سوال کننده
0
1401/08/24
ساناز سخاوت
عزیزم من توی مدفوع دخترم یک لکه ی قهوه ای رنگدیدموقتی یک یا دوماهه بود
صورتش هم اگزما داشت
بردمآزمایش گفتن حساسیت به پروتئین گاوی داره
صورتش هم اگزما داشت
بردمآزمایش گفتن حساسیت به پروتئین گاوی داره
0
1401/08/24
ساناز سخاوت
احتمالا ۹۰ درصد حساسیت به پروتئین گاوی داره
نگران نباش چیزی نیسا
نگران نباش چیزی نیسا
0
1401/08/24
موسوی موسوی
دختر منم حساسیت داره
0
1401/08/24
موسوی موسوی
شما دخترتون خوب شد؟ دکتر به من گفته لبنیات نخورم دوماه هست نخوردم
0
1401/08/24
سمانه ودنیز🌊👶🏻
واسه حساسیته
0
1401/08/24
سوال کننده
حالا حساسیت عیب نداره، یک وقت عفونت نباشه، من الان ۲ هفته هست به جز میوه و برنج و نون و مرغ چیزی نخوردم ولی بازم اگزما داره
0
1401/08/24
عطیه ❤️
دختر منم اگزما داشت رو زانو هاش و لپش
دکتر کرم ثمین داد گفت با پماد بتامتازون مخلوط کن بزن
خوب شد فورا
دکتر کرم ثمین داد گفت با پماد بتامتازون مخلوط کن بزن
خوب شد فورا
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




