سلام دکتر.پسر من ۱۷ روزشه بینیش خس خس صدا میده میشه بگید از چیه و چی استفاده کنم خوب بشه؟
0
1401/08/24
nazi ❄️
دختر منم همینجوری بود اوایل من با پوآر بینیشو تا جایی ک میتونستم خالی میکردم یکم بهتر میشد ولی باز دوباره فردا همون آش و همون کاسه بود 😐روزی چندین بار اینکارو میکردم الان هم همونه ،تند تند بینیشو خالی میکنم راحت نفس بکشه
من از دکتر پرسیدم گفت برای نوزاد تازه متولد شده طبیعیه
من از دکتر پرسیدم گفت برای نوزاد تازه متولد شده طبیعیه
0
1401/08/24
🧿مامانِ ماهلین🧿 **
عزیزم من ۲،۳قطره از شیر خودم رو میریزم توو بینیش برطرف میشه گرفتگی بینی دخترم
0
1401/08/24
Mami mary
شیر خودت چربه بدتر میشه نریز اب مقطر بریز یکی دو قطره
0
1401/08/24
parviiiiiiin r
اگر بینیش گرفته س که خب باید با اسپری و پوار و ... تمیز کنی. اما اگر بینیش تمیزه و صدا میده احتمالا رفلاکس پنهان داره
0
1401/08/24
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
رفلاکس داره ببرش دکتر.
0
1401/08/24
پزشک اوما
سلام مامان گل
با قطره سدیم کلراید بینی دلبندتان را تمیز کرده و با پوار یا فین گیر سوراخ ها را تخلیه کنید اگر همچنان مشکل تداوم داشت جهت ارزیابی رفلاکس مراجعه کنید 🌹
با قطره سدیم کلراید بینی دلبندتان را تمیز کرده و با پوار یا فین گیر سوراخ ها را تخلیه کنید اگر همچنان مشکل تداوم داشت جهت ارزیابی رفلاکس مراجعه کنید 🌹
0
1401/08/26
سوال کننده
دکتر قطره پیدا نکردم اسپری رینو سالتین گرفتم روزی چن بار استفاده کنم؟
0
1401/08/26
پزشک اوما
جان دل اسپری برای سن دلبندتان گزینه خیلی مناسبی نیست بنظر من مجددا برای یافتن قطره تلاش کنید🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



279

