سلام عزیزم تو28هفته
چون منم o-منفیم همسرم A+دکتر گفت 28هفته
سلام عزیزم آخه من شنیدم زن مثبت و مرد منفی نمیخواد، نمیدونم چقدر صحت داره
من چون سردختریه با 28هفته زدم یکیشم دخترم به دنیااومد
اگه مادر منفی باشه آمپول روگام باید زد پدر منفی باشه فکرنکنم
نه عزیزم
مادر منفی پدر مثبت باید بزنی
شما مثبت باشین نیاز نیس
نه عزیزم اگر برعکس بود باید میزدی
نه ما هم گروه خونیمون اینه نزدم
من خودم منفی ام
شوهرم مثبت
من تو ۲۸ هفته زدم
بارداری قبلی هم دوتا زدم
چون شما خودت مثبت هستی یعنی اون عامل RHرو داری و اگر بروز کنه طبیعی محسوب میشه پس مشکلی نداری و لازم نیست آمپول بزنی
فقط در صورتی که مادر منفی و پدر مثبت باشه میزنن
ربطی به گروه خونی همسرتون نداره. اگر Rh خودتون مثبته نیاز به روگام ندارین
سلام مامان گل
شما نیازی به تزریق روگام ندارید چون گروه خونی شما منفی نیست 🌹
ممنونم خانم دکتر عزیز❤❤❤❤🌹🌹🌹🌹🌹
سلام زن اگه مثبت باشه نمیخواد
خواهش میکنم مامان عزیز و مهربان 💜💜💜