سلام من ازمایشو سونو ۱۲ هفته رفتم انومالی سونوگرافیم خوب بود ولی ازمایشم گفته نیاز به بررسی بیشتر هست دکتر یه ازمایش نوشته که هزینش خیلی زیاده گفت اگه از نظر مالی مشکل نداری برو اگه داری صبر کن برا ۱۶ هفته به نظر شما بچه چه مشکلی داره که ازمایش اینجوری گفته
0
1401/08/23
z kh
سلام منظورتون سلفریه؟؟
1
1401/08/23
. .
منظورت ان تی هس؟ آنومالی ۱۸ هفته انجام میشه ، آزمایشم نداره
0
1401/08/23
. .
عکس آزمایش و سونو رو بفرست عزیزم
0
1401/08/23
مامانِ نورا💕🧚♀️ .
اگه ازمایشو بدی دیگه خیال خودت راحت میشه
0
1401/08/23
fahime 🤍🤍🤍
آزمایش سلفری هست منم انجام دادم خودم خواستم
1
1401/08/23
z kh
فکر کنم انتی داده ازمایشش ریسک داشته
فرستادنش سلفری بده
فرستادنش سلفری بده
0
1401/08/23
سوال کننده

0
1401/08/23
سوال کننده
بله انتی دادم فکر کنم همون سلفری هست
0
1401/08/23
سوال کننده

0
1401/08/23
سوال کننده
اخه هزینش خیلی زیاده برا همین نمیتونم برم از نگرانی دارم میمیرم
0
1401/08/23
سوال کننده
کسی تو شرایط من بوده که مشکوک باشه بره سلفری جوابش خوب بوده باشه
0
1401/08/23
سوال کننده
اخه دکتر اصلا به من نگفت که برا چی بچه چه مشکلی داره که نوشتن نیاز به بررسی داره
0
1401/08/23
خودت نگهداربچم باش
احتمال سندروم دان دادن
0
1401/08/23
خودت نگهداربچم باش
سلفری بدی بهتره
0
1401/08/23
خودت نگهداربچم باش
ازنزدیکانم 1به500بودسلفری دادبعددوهفته جوابش اومدخداروشکرخوب بودحدود4200هزینش شد
0
1401/08/23
سوال کننده
بله هزینش ۴تومن هست
0
1401/08/23
سوال کننده
بس امکانش هست که جواب سلفری خوب باشه
0
1401/08/23
خودت نگهداربچم باش
سابقه سندروم دان توفامیلای درجه یک دارید؟؟
0
1401/08/23
خودت نگهداربچم باش
اره عزیزم نگران نباش
0
1401/08/23
سوال کننده
نه اصلا دوتا هم پسر دارم خودم که سالم هستن
0
1401/08/23
خودت نگهداربچم باش
خونواده خودت وهمسرت خاهربرادرو..
0
1401/08/23
سوال کننده
اگه قرار باشه دوهفته صبر کنم که جواب سلفری بیاد دو هفته صبر میکنم برا غربالگری دوم میرم دیگه اون وقت
0
1401/08/23
سوال کننده
نه من خواهر برادر ندارم خواهر برادر همسرمم سالم هستن
0
1401/08/23
خودت نگهداربچم باش
حرف دکتراجی من این بودهم میتونی سلفری بدی هم میتونی توغربالگری دوم ولی خدایی نکردااگه بایدسقط باشه غربالگری دوم دیرمیشه وخودت اذیت میشی سلفری بده هم زودترمیفهمی. هم ازغربالگری دوم مطمئن تره
0
1401/08/23
خودت نگهداربچم باش
خب حتما10روزم بایدمنتظرجواب آزمایش غربالگری دوم باشی
0
1401/08/23
خودت نگهداربچم باش
بروپیش یه دکتر فلوشیپ خودش بهت میگه چیکارکنی
0
1401/08/23
سوال کننده
دکتر فلوشیپ چی هست
0
1401/08/24
شیوا 💙
عزیزم من مثل شما بود ازمایشم غربال دومو انجام دادم به شیوه ترکیبی اوکی بود
سلفری هزینش زیاده دکترم گفت نیازی نیست
سلفری هزینش زیاده دکترم گفت نیازی نیست
0
1401/08/24
شیوا 💙
من غربال دومو 14هفته و 4روز انجام دادم دکترم گفت مشکلی نیس این موقعم میشه
0
1401/08/24
سوال کننده
الان بچتون به دنیا اومده؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



358

