سلام دکتر عزیز
من طبق اوما فردا موعدمه.دیشب بی بی چک دوتا زدم هاله داشت رفتم ازمایش عددش ۴۸ بود.آیا میشه گفت باردار هستم؟
باید تکرار کنم؟ هیچ علایمی ندارم.بعد اقدامم هم عفونت قارجی شدید گرفتم الان خوب شدم
پرسش (1401/08/23):
تیتر بتا روز موعد
850
16
1401/08/23
سوال کننده
0
1401/08/23
سوال کننده
الان ریر دلم روی واژن دردی مثل درد تخمکگذاری دارم که تیر میکشه
0
1401/08/23
سوال کننده

0
1401/08/23
سوال کننده
یه سوالم اینه که الان عفوتتم خوب شده یا دوباره معاینه بشم؟ شیاف فیتو واژکس و دوتا فلوکونازول ۲۴ساعته مصرف کردم الان خارش ندارم ترشح دارم ولی پنیری نیس یکم بو داره که فک کنم شبیه بوی عادی ترشحاتمه.مطمین نیستم
0
1401/08/23
پزشک اوما
سلام مهشید بانو جانم
بله که باردار هستید، صبوری کنید و 4 روز دیگر بتا به شکل تیتر در همین آزمایشگاه تکرار کنید و نتیجه را گزارش دهید.
در مورد سوال بعدی شما هم خیر فعلا معاینه نشوید ، مایعات بیشتر بخورید و لباس زیر را منظم روزانه تعویض کنید. حتما بعد از هر بار استفاده از سرویس بهداشتی خود را با دستمال کاغذی با یک حرکت یک طرفه از سمت واژن به مقعد خشک کنید و دیگر دارویی مصرف نکنید تا ببینیم شرایط چطور پیش می رود 🌹
بله که باردار هستید، صبوری کنید و 4 روز دیگر بتا به شکل تیتر در همین آزمایشگاه تکرار کنید و نتیجه را گزارش دهید.
در مورد سوال بعدی شما هم خیر فعلا معاینه نشوید ، مایعات بیشتر بخورید و لباس زیر را منظم روزانه تعویض کنید. حتما بعد از هر بار استفاده از سرویس بهداشتی خود را با دستمال کاغذی با یک حرکت یک طرفه از سمت واژن به مقعد خشک کنید و دیگر دارویی مصرف نکنید تا ببینیم شرایط چطور پیش می رود 🌹
0
1401/08/23
سوال کننده
ممنون دکتر عزیز.چشم
0
1401/08/23
سوال کننده
دکتر جانم من تا یکماه پیش به مدت ۵ ماه قبل اقدامم رووفولیک پریناتال مصرف میکردم.این ماه تموم شد دیگم یادم رفت بگیرم.مشکلی پیش میاد؟ الان مجدد شروع کنم؟
0
1401/08/23
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا گل من❤️❤️
بیماری خاصی یا سابقه سقط دارید ؟
بیماری خاصی یا سابقه سقط دارید ؟
0
1401/08/23
سوال کننده
نخیر دکتر جان.سابقه ندارم بیماری خاصی هم ندارم
0
1401/08/23
پزشک اوما
عزیزم بنابراین روزی یک عدد مکمل فولیک اسید 1 میلی گرمی را شروع کنید 💗💗
0
1401/08/23
سوال کننده
همون رووفولیک پریناتال رو بخورم؟ یه ورق گرفتم
0
1401/08/23
پزشک اوما
اگر خریداری کردید بله موردی ندارد و. عالی است همان را ادامه دهید ❤️
1
1401/08/23
سوال کننده
ممنون دکتر جانم.دعای خیر همراهتون
1
1401/08/23
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ، ممنونم از دعای خیرتون و امیدوارم که در پناه امن خدا باشین 💜💜
0
1401/08/23
پزشک اوما
stk: |~|11|~|113_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- بی بی چک مثبت آزمایش بتا ۳
- بچه ها ببخشید من رفتم آزمایش دادم رنج منفی آزمایشگاه 0.5 تا 5 بود ولی بتای من ۱۲ بود ینی با وجود هاله ی بی بی چک من باردارم
- ۵ روز قبل از موعدم بتام ۱۲ بود ۴۸ ساعت بعدش بتام شد ۲۰
- بتام اومد پایین امروز😢😢😢😢😭😭😭😭
- کسی بوده روز موعدش آزمایش خونش منفی باشه ولی بعدش مثبت شه؟
- تفسیر آزمایش بتا بعد از کورتاژ
- بتا ۵۰۰۰ در هفته پنجم بارداری
- زدن آمپول بتا(ریه) در ۳۳ هفته
- امپول بتامتازون در بارداری
- پریود نمیشم، آز منفی




