سلام خانوم دکتر الان ۵ روزه پسرم سرماخورده بردم دکتر بهش آزیترومایسین۱۰۰داد باقطره بینی وپلارژین که شما گفتید گرفتم الان سرفه هاش هنوز هست واز امروز صدای نفساش بدشده باید چیکار کنم ممنون میشم ازپاسخ گویی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



240
1401/08/22




