سلام خانم دکتر
مامانم میگه از ۲۵ سال پیش ک ب بچش شیر داده شیراز سینش قطع نشده الانم م رفته دکتر پرولاکتینش خیلی بالاست
نظر شما چیه؟خطرناکه
مامانم ۴۷ سالشه
پرسش (1401/08/22):
پرولاکتین بسیار بالا مامانم
436
12
1401/08/22
سوال کننده
0
1401/08/22
سوال کننده

0
1401/08/22
ریحان 🎀
عزیزم مامانتون ام آر آی دادن؟
0
1401/08/22
سوال کننده
ن نداده
0
1401/08/22
سوال کننده
فقط ماموگرافی
0
1401/08/22
زهراا🤲خدایا شکرت
عزیزم مامانتون تو این ۲۵ سال پیگیری نکردن دارو مصرفکنن
نگرانی نداره عزیزم احتمال خیلی زیاد دارو میدن کنترل میشه
نگرانی نداره عزیزم احتمال خیلی زیاد دارو میدن کنترل میشه
1
1401/08/22
پزشک اوما
سلام نازنینم
عزیزم باید حتما طی این مدت پیگیری انجام میشد الان هم نگران نباشید دوره درمانی دارویی برایشان انجام خواهد شد و ممکن است برحسب صلاحدید متخصص غدد نیاز به انجام mri هم باشد اگر درمان جدی پیگیری شود مشکلی رخ نخواهد داد اما اجازه ندهید دیگر این مساله را پشت گوش بیندازند 🌹🌹🌹
عزیزم باید حتما طی این مدت پیگیری انجام میشد الان هم نگران نباشید دوره درمانی دارویی برایشان انجام خواهد شد و ممکن است برحسب صلاحدید متخصص غدد نیاز به انجام mri هم باشد اگر درمان جدی پیگیری شود مشکلی رخ نخواهد داد اما اجازه ندهید دیگر این مساله را پشت گوش بیندازند 🌹🌹🌹
1
1401/08/22
سوال کننده
ممنون خانم دکتر
چشم حتما پیگیری میکنیم
چشم حتما پیگیری میکنیم
0
1401/08/22
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1401/08/23
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم و چشم هاتون بی بلا باشند ❤️❤️
0
1401/08/23
پزشک اوما
stk: |~|11|~|170_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




