عزیزم نگران نباش تو این سن جنین کلا خیلی کم احساس میشه
سلام آره تواین سن کم تر احساس میکنی..مخصوصا بچه ی اول..اگه خیلی نگرانی برو بهداشت صدای قلبشو گوش کن ازنگرانی درمیای😊
حرکات جنین از 28 هفته یه بعد مهم هست نگران نباش
اگه نگرانی برو بهداشت صدای قلبشو گوش کن
ممنون عزبزم
بهداشت بهم گفتن دستگاه ما از ۲۰ هفتگی صدای قلب رو میگیره زودتر نمیشه
سلام به روی ماهتون مامان گل
نگران نباشید گل من در این هفته ها و خصوصا تا قبل از هفته 28 حرکات جنین نوسانی بوده و به تمرکز زیادی برای احساس حرکات جنین نیلز دارید، سونوگرافی آنومالی اسکن قرار است کی انجام گردد؟
خیلی ممنونم
انشاالله سه شنبه
۱۷ هفته و ۴ روز
بسیار هم عالی عزیزم، بنابراین تا آن زمان صبوری کنید طی این مدت هم بیشتر به پهلوی چپ دراز بکشید و تمرکز خود را افزایش دهید ❤️