عزیزان و دکتر محترم اوما .سلام روزتون خوش
دختر من ۱۱ ماه و۱۱ روزشه بعد از ۵ماهکی شروع کرده دندون درآوردن الان هم درگیر دندونای اسیابیش هست الان چیکار کنم به شدت ناآرام و بی قراره .کمی دمای بدنش میره بالا تا حدود ۳۸ تا ۳۸.۴ که کنترل میکنم دکتر هم بردم گفتن گوش وگلوش اکی هست و فقط وضعیت لثه هاش وخیمه چون تاول و ورم شدید دارن
چه راهکاری پیشنهاد میکنین برای کمی آرامش برای خودمو و مهم تر از همه دخترم
واینکه تب این درجه از دندون میشه وقتی در این حد لثهدهاش تاول داره؟؟؟
پرسش (1401/08/22):
راهکارهای آروم شدن درد وخارش لثه شیرخوار
485
19
1401/08/22
سوال کننده
0
1401/08/22
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
آخ بگردم چقدر بچه درد داره
2
1401/08/22
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
عزیزم پیازچه بده دستش خودش میکشه روی لثه هاش خیللللللی خوبه فقط حواست باشه خدایی نکرده توی گلوش نمونه...خیلی خوبه
0
1401/08/22
Banoo .
عزیزم دنتی کیدز باریج بزن روی لثه هاش
0
1401/08/22
Banoo .
اگه خیلی خیلی ازیته یکم دستت رو بزن توی پاراکید بکش روی لثه هاش
0
1401/08/22
. مامان بهار
سلام یه دکتربمن گفت روغن زیتون بمال به لثه هاش هم خارش کمترمیشه هم دندون زودتردرمیا
0
1401/08/22
توکل به خدا *
ژل دنتی کیدز بمالون رو لثه ش روزی ۴ بارم مجاز خیلی خوبه. برای اروم شدنش خوبه ولی اگه تاول داره قبلش بپرس
0
1401/08/22
سوال کننده
اصلا اثر نداره اصلا
0
1401/08/22
سوال کننده
پرسیدم گفت مشکلی نیس اما اصلا آروم نمیشه نه با این نه با کاموژن
0
1401/08/22
افسانه ☺☺💕💕
دکتر دختر من گفت هر وقت خیلی بیقراری کرد بهش استامینوفن بده منم روزا سرگرمش میکنم ولی شبهایی که خیلی گریه میکنه نصف قطره چکون بهش پاراکید میدم ساکت میشه میخوابه خیلی دندون دراوردن بچه سخته روزا بهش هویج میدم میکشه به لثه هاش
0
1401/08/22
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
روزتون بخیر 🌹🌹
چند روز است که دلبندتان تب دارد؟
روزتون بخیر 🌹🌹
چند روز است که دلبندتان تب دارد؟
0
1401/08/23
سوال کننده
حدود یک هفته که گه گدار تبش آنی میره بالا بعد با دادن پاراکید یا نهایت شیاف و پاشویه میاد پایین
0
1401/08/23
سوال کننده
دکتر بردم گلو وگوش رو چک کردن و گفتن ا ز دندونه .عفونت ادراری و... هن چک شده
0
1401/08/23
پزشک اوما
عزیزم اگر تب مجددا بالا رفت، یک آزمایش خون هم انجام شود، اما اگر تب مداوم نبود جای نگرانی نداشته و میتوانید در مواقعی که بی قراری دارد روی لثه استامینوفن بزنید. ماساژ لثه با مسواک انگشتی هم فراموش نشود 🌹🌹
1
1401/08/23
سوال کننده
حتما. ممنون خانم دکتر عزیز
0
1401/08/23
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان مهربان ❤️❤️
0
1401/08/23
پزشک اوما
stk: |~|11|~|113_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




