سلام به خانم دکتر و همه دوستان
من دارم پسرم رو از شیر میگیرم از دیشب بهش شیر ندادم الان سینه هام خیلی درد میکنه و ورم داره میشه کمکم کنید
چکار کنم دردم کمتر بشه خیلی اذیتم
پرسش (1401/08/21):
از شیر گرفتن و درد سینه
450
47
1401/08/21
سوال کننده
0
1401/08/21
Mona m
عزیزم طبیعیه این دردا
0
1401/08/21
Mona m
کم کم خشک بشن دردا هم میره
0
1401/08/21
Mona m
ولی داروخانه قرص داره واسه خشک شدن سینه
0
1401/08/21
Mona m
عطاری هم داره
0
1401/08/21
maman mahed 👼
کمپرس یخ بذار و استامینوفن بخور
0
1401/08/21
سوال کننده
عزیزم اسم قرصش رو میدونید برم بگیرم
0
1401/08/21
سوال کننده
چند روز درد داره
0
1401/08/21
سوال کننده
چقدر طول میکشه کامل خشک بشن
0
1401/08/21
atefe k
زیره بزار توی سوتین
0
1401/08/21
atefe k
من گذاشتم واقعا جواب دادز
0
1401/08/21
atefe k
زیره سبز
1
1401/08/21
atefe k
بزار لای دستمال پارچه ای بزار توی سوتینت
1
1401/08/21
atefe k
توی غذات عم زیره بریز
0
1401/08/21
atefe k
قرص نخوری بهتره
0
1401/08/21
سوال کننده
باش عزیزم
0
1401/08/21
سوال کننده
میگم فقط آروم بگیرم زودتر
0
1401/08/21
atefe k
با زیره تقریبا ی روز میشه ک دردت خوب میشه
ولی خب بخواد روند طبیعی طی کنه تا خشک بشه کامل ی ذره طول میکشه
ولی خب بخواد روند طبیعی طی کنه تا خشک بشه کامل ی ذره طول میکشه
0
1401/08/21
masi🌿 𔘓 𔓘
فاطمه میشع بگی چجور از شیر گرفتی ی دفه یا کم کم
0
1401/08/21
سوال کننده
والا خیلی اذیت بودیم دوتامون دیگه از دیروز صبح بردمش تفریح و بهش ندادم ولی بیشتر بیرون بودیم یادش بره اره یکدفعه قطع کردم چون خیلی وابسته است کم کم جواب نمیده
0
1401/08/21
atefe k
راسی برگ کلم سبز هم خوبه
با وردنه صافش کن هر چهار ساعت بزار روی سینه
با وردنه صافش کن هر چهار ساعت بزار روی سینه
0
1401/08/21
سوال کننده
راستی شب تو خواب بهش بدم
0
1401/08/21
سوال کننده
اون که میگن تا سه شب وقتی غرق خوابه شیر بدید که هم سینه سبک بشه هم بچه عقده شیر نگیره؟؟
0
1401/08/21
فاطمه @@@
سوتین سفت هم ببند
0
1401/08/21
فاطمه @@@
بنظرم حالا که تصمیم گرفتی دیگه کامل قطعش کن
0
1401/08/21
vida zandi
عزیزم یه دفعه ای قطع کردی؟؟
یعنی از صبح دیگه شیر ندادی؟
یعنی از صبح دیگه شیر ندادی؟
0
1401/08/21
فاطمه @@@
هرچند که بهتر بود کم کم قطع میکردی.ولی خب حالا که شروع کردی توکلت علی الله
0
1401/08/21
vida zandi
چون منم تصمیم دارم قطع کنم
میخواستم از تجربت بگی
میخواستم از تجربت بگی
0
1401/08/21
setare ..
منم میخوام قطع کنم چون دخترم هیچی نمخوره ولی نمیتونم چون همش تو خونه هستیم شوهرمم همش سرکار
میگم اول بهار قطع میکنم روزا میبرمش بیرون
میگم اول بهار قطع میکنم روزا میبرمش بیرون
0
1401/08/21
مینا 🐥😍😍🐥
برگ کلم سفید بذار رو سینت
دردشو میکشه بیرون
از من یه هفته طول کشید تا خوب شد
دردشو میکشه بیرون
از من یه هفته طول کشید تا خوب شد
0
1401/08/22
سوال کننده
من که خیلی سعی کردم کم کم قطع کنم ولی نشد چون خیلی وابسته است و اینکه این مونیخ هست اصلا غذا نمیخوره فقط سینه میخواد دیگه گفتم قطع کنم بهتره
0
1401/08/22
سوال کننده
_مدتیه
0
1401/08/22
سوال کننده
ولی واقعا آدم کمکی نیاز داره من الان درد دارم حوصله خودمم ندارم
0
1401/08/22
..Nasrin .. .
سلام فاطمه جان.یه توصیه ای که در کنار صحبت های دوستان دارم اینه که شب سوم وقتی بچه ت خوابید تو خواب حتما حتما از هر دوتا سینه هاش بهش شیر بده نمیدونی چقدر اینکار هم برای خودت هم بچه ات رضایت بخشه هم اون بعد سه روز ناراحتی و غصه به مراد دلش میرسه و عقده ای نمیشه هم تو از درد سینه و فشاری که داری تحمل میکنی راحت میشی
0
1401/08/22
..Nasrin .. .
نگران نباش بچه غرق خوابه که شیرشو میخوره فرداش هم هیچی یادش نیست.من واسه دخترم اینکارو کردم راحت شدم قبلش سینه هام درد داشت خیلی اذیت بودم
1
1401/08/22
سوال کننده
ممنونم حتما اینکار و میکنم
0
1401/08/22
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
بنظر من یهویی قطع کن
اگه بخوای قرص بخوری دیگه اصلا نباید شیر بدی
ولی زودتر خشک میشه دردت کمتر میشه
اگه بخوای قرص بخوری دیگه اصلا نباید شیر بدی
ولی زودتر خشک میشه دردت کمتر میشه
0
1401/08/22
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
من پسرم ۵۰ روزه بود از شیر خودم گرفتمش
قرص خوردم فقط دوروز درد داشت
زودم خشک شد
قرص خوردم فقط دوروز درد داشت
زودم خشک شد
0
1401/08/22
💛 🅉🄰🅁🄸 💛

0
1401/08/22
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
کابرگولین 0.25 میلی گرم هر 12 ساعت بخورند و تا دو روز ادامه دهند. البته قبل از شروع مصرف حتما موارد ممنوعیت ها و تداخلات دارویی کابرگولین را مطالعه کرده و اگر مشکلی وجود نداشت بعد شروع کنند🌹🌹🌹
0
1401/08/22
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
این قرصو که خوردی تحت هیچ شرایطی نباید شیر بدی دیگه
0
1401/08/22
سوال کننده
ممنون عزیزم
یکی دو روز تحمل میکنم اگه شد خوب اگه خیلی سخته شد دارو مصرف میکنم
یکی دو روز تحمل میکنم اگه شد خوب اگه خیلی سخته شد دارو مصرف میکنم
0
1401/08/22
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
همانطور که مامان گل اومایی محبت کرده و پیامم را ارسال کردند عمل کنید، یادتان باشد وقتی روند از شیر گرفتن آغاز میشود بهتر است اصلا دیگر شیر ندهید چون دلبندتان دچار دوگانگی شده و کمتر همکاری خواهد کرد، اگر شدت درد و. التهاب زیاد. بود به جای استامینوفن میتوانید مفنامیک اسید هم مصرف کنید 💜
همانطور که مامان گل اومایی محبت کرده و پیامم را ارسال کردند عمل کنید، یادتان باشد وقتی روند از شیر گرفتن آغاز میشود بهتر است اصلا دیگر شیر ندهید چون دلبندتان دچار دوگانگی شده و کمتر همکاری خواهد کرد، اگر شدت درد و. التهاب زیاد. بود به جای استامینوفن میتوانید مفنامیک اسید هم مصرف کنید 💜
0
1401/08/22
سوال کننده
خیلی ممنون مهربونم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




