سلام به دکتر و اومایی های عزیز
دکتر جان من حدود سه هفته پیش آزمایش کشت ادرار انجام دادم که باکتری دیده شد و قرص نیتروفورانتوئین هر ۱۲ ساعت مصرف کردم.
در حین مصرف این قرص درکنار انجام آزمایشات کلی و تحمل گلوکز، مجدد کشت ادرار رو تکرار کردم که باکتری دیده نمیشد ولی میزان پروتئین رو trace نشون داد.
دکترم گفتن مجدد آزمایش رو یک هفته بعد از اتمام دارو تکرار کنم.
مجدد تکرار کردم ولی علاوه بر پروتئین، خون هم دیده میشه. میشه نظرتون رو بفرمایید
پرسش (1401/08/21):
آزمایش کشت ادرار و وجود پروتئین
499
12
1401/08/21
سوال کننده
0
1401/08/21
سوال کننده

0
1401/08/21
سوال کننده
دکتر من وقتی میخوام پهلو به پهلو بشم زیر دلم خیلی درد میگیره، آیا به این قضیه ربطی داره؟
0
1401/08/22
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
ترشحات واژینال دارید ؟ اگر بله چه ویژگی دارند؟
فشار خون آخرین بار کی کنترل شده ؟
ترشحات واژینال دارید ؟ اگر بله چه ویژگی دارند؟
فشار خون آخرین بار کی کنترل شده ؟
0
1401/08/22
سوال کننده
بله ترشحات دارم
سفید رنگ بدون بو هستند
فشارخونم هفته ی پیش چک کردم ۱۰ بود، کلا فشار خونم همیشه پایینه
سفید رنگ بدون بو هستند
فشارخونم هفته ی پیش چک کردم ۱۰ بود، کلا فشار خونم همیشه پایینه
0
1401/08/22
سوال کننده
دکتر وجود کلسیم اگزالات نشون دهنده ی سنگ کلیه هست؟
0
1401/08/22
پزشک اوما
پنیری شکل نیستند ؟
0
1401/08/22
سوال کننده
خیر دکتر جان
سه هفته گذشته در کنار قرص نیتروفورانتوئین، پماد کلوتریمازول هم استفاده کردم.
سه هفته گذشته در کنار قرص نیتروفورانتوئین، پماد کلوتریمازول هم استفاده کردم.
0
1401/08/22
پزشک اوما
عزیزم احتمال سنگ کلیه هست و باید مایعات به ویژه آب را بیشتر مصرف کنید بدلیل دیده شدن پروتئین در ادرار یک آزمایش دفع پروتئین در ادرار 24 ساعته جهت اطمینان انجام دهید چون باکتری ندارید اما اگر دفع پروتئین در ادرار 24 ساعته منفی بود سفیکسیم 400 میلی گرم روزی یک بار تا یک هفته مصرف شده و. بعد آزمایش به همراه سونوگرافی از کلیه و مجاری ادراری انجام دهید ❤️❤️
1
1401/08/23
سوال کننده
ممنونم دکتر جان🌹
0
1401/08/23
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل ❤️❤️
0
1401/08/23
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- آزمایش قند و پروتئین
- دفع پروتئین بالا در هفته 35
- آزمایش دفع پروتئین چربی قند کبد
- آزمایش دفع پروتئین و فشار خون
- با حساسیت به پروتئین نوزاد چجوری کنار اومدین؟ شیر خشک آپتامیل ضدحساسیتم داره؟
- دفع پروتئین دو پلاس یعنی چقدر؟
- برای این آزمایش چند ساعت ناشتا باشم؟
- آیا دفع پروتئین خطرناکه؟؟
- سلام وقت بخیر میشه آزمایشم رو تفسیر کنین؟
- سلام میشه یه لحظه بیاین بچه ها،خیلی واجبه




