سلام به شما پزشک عزیز و محترم و خانم های عزیز اومایی
من این ازمایش هارو دادم ممنون میشم راهنماییم کنید ایا مشکلی وجود داره؟
پرسش (1401/08/21):
تفسیر آزمایش تحمل گلوکز و مسمومیت بارداری
360
26
1401/08/21
سوال کننده
0
1401/08/21
سوال کننده

0
1401/08/21
سوال کننده

0
1401/08/21
Fatemeh you
بجز قند ناشتا که لب مرز هست بقیه اوکیه
0
1401/08/21
سوال کننده
خیلی زیاده؟ چون از اول بارداریم لب مرز بود
0
1401/08/21
Fatemeh you
باید از نود کمتر باشه برای شما ۸تا بیشتره مواظب باش
0
1401/08/21
سوال کننده
باشه عزیزم ممنونم
0
1401/08/21
Fatemeh you
من خودم ۹۴بود فقط قندهای ساده رو حذف کردم شد۸۱
0
1401/08/21
سوال کننده
چه خوب پس مراعات کنم میاد پایین
0
1401/08/21
Fatemeh you
آره چون زیاد نیس فقط قند و شیرینی و نوشابه حذف کن
0
1401/08/21
سوال کننده
خب پس حتما رعایت میکنم انشاالله بیاد پایین مرسی عزیزم از راهنماییت
0
1401/08/21
Fatemeh you
انشالله که به سلامت زانوی خیر زمین بزاری
0
1401/08/21
🆔Faaati .H🆔
منم لب مرز بودم ولی رعایت کردم عسل و شیره اصلا نخوردم، قند مصنوعی هم حذف کردم تا آزمایش گلوکز همه چی اومده بود پایین نرمال شده بود
0
1401/08/21
🆔Faaati .H🆔
نوشابه هم نمیخوردم
البته الآنم ماهی دو سه لیوان بیشتر نمیخورم
البته الآنم ماهی دو سه لیوان بیشتر نمیخورم
0
1401/08/21
سوال کننده
فداتشم گلم همچنین عزیزم
0
1401/08/21
سوال کننده
عسل طبیعی هم نمیشه بخورم؟
0
1401/08/21
سوال کننده
اگه همینطوری تا اخر بارداری لب مرز باشه خطرناکه؟
0
1401/08/22
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
در آزمایش شما تمام موارد بررسی شده طبیعی بوده و فقط سطح قند خون ناشتا بالاتر از حد طبیعی است. رژیم غذایی را با جدیت انجام داده و حتما تحت نظر متخصص تغذیه باشید ، عسل و شیرینی جات و قند کامل حذف گردد. از حجم هر وعده غذای کم کرده و وعده های غذایی را در طول روز تقسیم کنید. کربوهيدرات های زودهضم مانند برنج سفید و ماکارونی تا حد امکان به حداقل میزان برسد. نوشابه و آبمیوههای صنعتی را مصرف نکنید. میوه و سبزیجات تازه بخورید اما میوه ها نیز در طول روز تقسیم شوندو یکجا تعداد زیادی میوه خورده نشود. نان سبوس دار مصرف کنید. شیر کمتر بخورید.و تحت نظر پزشک دو هفته دیگر آزمایش را به شیوه موردنظر ایشان تکرار کنید ❤️
در آزمایش شما تمام موارد بررسی شده طبیعی بوده و فقط سطح قند خون ناشتا بالاتر از حد طبیعی است. رژیم غذایی را با جدیت انجام داده و حتما تحت نظر متخصص تغذیه باشید ، عسل و شیرینی جات و قند کامل حذف گردد. از حجم هر وعده غذای کم کرده و وعده های غذایی را در طول روز تقسیم کنید. کربوهيدرات های زودهضم مانند برنج سفید و ماکارونی تا حد امکان به حداقل میزان برسد. نوشابه و آبمیوههای صنعتی را مصرف نکنید. میوه و سبزیجات تازه بخورید اما میوه ها نیز در طول روز تقسیم شوندو یکجا تعداد زیادی میوه خورده نشود. نان سبوس دار مصرف کنید. شیر کمتر بخورید.و تحت نظر پزشک دو هفته دیگر آزمایش را به شیوه موردنظر ایشان تکرار کنید ❤️
1
1401/08/22
سوال کننده
سلام چشم حتما ممنونم از شما پزشک مهربان😍🙏🙏🙏🙏🙏
0
1401/08/22
افسانه ☺☺💕💕
منم دیابت بارداری گرفتم البته توماه هشتم با اینکه از اول خیلی رعایت میکردم ولی بازم قند ناشتام ۱۰۰ بود که دکتر بهم گفت به خاطر هورمونهاته و کاریش نمیشه کرد تا زایمانم همش تو رژیم بودم خداراشکر مشکلی پیش نیومد شما هم رعایت کن چیزی نمیشه انشاالله
0
1401/08/22
سوال کننده
انشاالله عزیزم ممنونم از راهنماییت
1
1401/08/22
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل و خواهش میکنم 💜💜
1
1401/08/22
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
0
1401/08/22
سوال کننده
خانم دکتر من الان چند روزم هست که سرما خوردم و سرفه های خیلی شدید میزنم شنیدم شربت پروسپیتان برای درمان سرفه خوبه ایا به نظر شما مشکلی نیست استفاده کنم؟و واسه جنینم اسیبی نمیرسونه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- لطفا آزمایش رو تفسیر کنین
- تفسیر آزمایش هورمونی و ناباروری
- ای وی اف کردم چطور بفهمم باردارم یا نه؟
- آزمایش تحمل گلوکز 💗ممنون میشم تفسیر کنید
- آزمایش و سنو انومالی منو تفسیر کنید ممنون😊🌷
- جواب آزمایش سندروم دان
- آزمایشات مربوط ب هفته ۲۲ تا ۲۵
- ج آزمایش رو میتونین تفسیرکنین؟
- سلام دوستان یه سوال راجب غربالگری داشتم اگه میشه کمکم کنید
- دکتر عزیز و خانمها آیا آزمایشام نرماله؟




