اگ اذیت نیس و فقط شیر خودتو میخوره اصلا مشکلی نیس
دخترم ی بار تا هشت روز پی پی نکرد
بعدش هفته ای فقط ی بار پی پی میکرد
اگ به خودش زور نمیزنه و قرمز نمیشه و گریه نمیکنه مشکلی نسس
عزیزم فقط بیست ساعت پی پی نکرده اینقدر نگرانی؟؟؟
دختر من یه روز در میون پی پی میکنه از نوزادی هیچ مشکلی هم نداره
سلام مامان جان
نگران نباشید ، شیر خودتان را میدهید ؟ یا شیرخشک؟
عزیزم اگر دلبندتان بی قراری ندارد، بی اشتها نشده و به خوبی شیر میخورد، جای نگرانی وجود نداشته و در شیرخوارانی که از شیر مادر تغذیه می کنند تا 7 روز عدم دفع میتواند طبیعی باشد، مجموعا برای کمک به دفع بهتر برای چندبار در فواصل منظم در طی روز شکم فرزندتان را با ملایمت در جهت عقربه های ساعت به صورت دورانی ماساژ دهید. برای این کار دست ها را کمی گرم کرده و با روغن زیتون و روغن بچه چرب کنید، سپس در ابتدا دور ناف را ماساژ داده و بعد هرچه از ناف دورتر می شوید، به صورت دورانی به شعاع دایره های ماساژ خود اضافه کنید. بعد کمر و دست و پاها را ماساژ دهید. این کار نباید به قدری طولانی شود که فرزند شما را اذیت و کلافه کند. به علاوه ماساژ دادن نباید بلافاصله بعد از خوردن غذا انجام شود. حرکت دیگری که در طی روز میتوانید انجام دهید این است که فرزند خود را به پشت بخوابانید، سپس پاهای او را در دست گرفته و طوری تکان دهید که گویی در حال پدال زدن برای دوچرخه است. این کار را نیز هر بار چند دقیقه به مدت چندبار در روز انجام دهید❤️🌹